Ga naar inhoud



Fatfreddy

Aanbevolen berichten


of het 100% op Openpli zal werken durf ik niet zeggen wegens gebrek aan ervaring ermee

die USB drivers moeten ook geschikt zijn voor dat image en die kernel versie

 

vraag het liever bij de Openpli mannen nog eens na, of misschien meldt zich nog een developer hier.

ciao

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

als de drivers er zijn in het image wat je draait en je nog geen 4 tuners hebt zou dat gewoon moeten werken alsof het een interne tuner is. Dus ook oscam zou daar mee moeten samen werken, en opnemen zou ook geen probleem mogen zijn.

 

Maar zoals gezegd, als de usb drivers er zijn zou dat gewoon prima moeten werken.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nog niemand inmiddels al praktijk ervaring met deze tuner?

 

Mij lijkt deze usb tuner ook zeer interessant als toevoeging op mijn Solo 2. Ik vind o.a. de constructie als los usb kasje een mooie oplossing. Dit lijkt mij veel gezonder voor de USB-poort van mijn VU+ i.p.v. vergelijkbare usb-stick achtige oplossingen.

 

Ik kan er echter nog maar weinig info over te vinden. Weet iemand bijv. hoe lang deze nu op de markt is?

 

Ik draai zelf VTI en als ik o.a. de laatste release notes van 8.2.2 lees dan was er een conflict met de HMP drivers die nu opgelost zijn. M.a.w. ik ga er van uit dat deze VU+ usb tuner nu zelfs standaard in VTI werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de plugin eens proberen, die staat er ivolgens mij bij  openatv standaard in, pli werkt niet met alle usb tuners

 

enigma2-plugin-extensions-sundtekcontrolcenter_1.4.1-20150531-r0_all.ipk

 

Heb de plugin van iemand bij pli geleend, dus of deze werkt zal je zelf even moeten testen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@alias ik heb niet helemaal begrepen waarvoor de door jouw aan geboden plugin is. Maar ik neem aan voor de Sundtek USB DVB-C tuner?

 

Gisteren heb ik de VU+ Turbo ontvangen. Ik draai zelf VTI 8.2.2. De Turbo wordt hier netjes automatisch in herkend als derde tuner(Tuner C). Tot nu toe werkt deze uitstekend in combinatie met Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 pli werkt niet met alle usb tuners

 

Lees

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

kassie is groot genoeg voor pluggable tuners te huisvesten. Zit daar een bordje in met een fixed tuner of passen daar pluggable tuners in, of is dat wishfull thinking?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

kassie is groot genoeg voor pluggable tuners te huisvesten. Zit daar een bordje in met een fixed tuner of passen daar pluggable tuners in, of is dat wishfull thinking?

 

Zat ik ook te denken..zou leuk zijn inderdaad! Maar bij nader inzien zeer onwaarschijnlijk, gezien de grootte van het kastje en de plaats van de connector. Daarnaast ook geen uitgang zoals een normale pluggable tuner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...