Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.262 onderwerpen in dit forum

• 19 reacties
    • 4,3k weergaven
    • Sat4all vriend

kan CD nu werkelijk niks goed regelen !! 1 2

• Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 10,2k weergaven
  1. Andere aanbieders

• 6 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 20 reacties
    • 8,3k weergaven
    • 8 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 34 reacties
    • 9,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. Ned 1 HD - Ned 3 HD

• 1 reactie
    • 2,1k weergaven
    • 15 reacties
    • 7,6k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. Zit er nog wel groei in voor Canal Digitaal? 1 2 3 4

• 52 reacties
    • 18,9k weergaven
  4. Actuele uitzenduren Acht

• 5 reacties
    • 1,9k weergaven
  5. Disney Channel op TV Vlaanderen?

• 8 reacties
    • 4,9k weergaven
  6. SetTopBox pakket met SECA2 kaart

• 14 reacties
    • 4,6k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 2k weergaven
    • Sat4all vriend

Ontbrekende kanalen op TVV en CD - het complete overzicht 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 41 reacties
    • 23,4k weergaven
  7. freeze..ligt dat aan de kaartlezer?

• 5 reacties
    • 2k weergaven
  8. Vandaag is NET5 HD begonnen met uitzenden 1 2

• 24 reacties
    • 6,2k weergaven

• O ja, die website kwam ik ook tegen in mijn "wanhopige" zoektocht toen. Hoe heb ik dat toen ook al weer opgelost ? Je hebt geen netwerkt toegang ? Ook niet via telnet dus ? Zie ik op een paatje van een printplaat op die website een reset knopje ? Naast de scart (?) Of is dat weer een ander type ? Een geheugen batterijtje loshalen ? Andere manier van resetten ? Ik roep maar wat gedachten.   NB, zijsprong ter info, de beide Vu+ hier bleven na een update ( OpenPli 7 en 9 ) hangen na de herstart, maar nu niet meer, blijkbaar is er iets opgelost in de software op dat gebied.
    • @bellejt Het pad klopt en er staan een aantal bestanden in, zoals al zichtbaar was in het screenshot wat ik iets terug al post. Het is een originele Vu+ Solo2, dus geen clone o.i.d. Weet dat ik ooit in het verleden ook meerdere images heb geprobeerd, was toen nooit een issue.   @Tonskidutch de USB is i.d.d. FAT32, meerdere keren gecontroleerd en ook geformatteerd. Heb ook de andere USB poorten geprobeerd, ook al gebruik ik die USB poorten amper tot nooit De files die je laat zien, staan in de PLi folders. Heb nu de originele VTi 15 zip op de FAT32 USB, maar komt nog altijd alleen maar op met 'Starting ....'   Denk dat we wel een beetje 'uitgedokterd' zijn, we de conclusie wel kunnen stellen ... einde verhaal.    Via donkere uithoeken kwam ik deze site tegen ( https://jb8a8f8.com/support/index.php ), maar ook daar geen klik and go oplossing.
    • We zijn inderdaad 2 jaar verder sinds dit topic is gestart. Ik kan begrijpen dat je moedeloos bent om nu als 63 jarige nog op zoek te moeten naar een nieuwe baan.   Je zal alles moeten vergeten uit je werkzame leven en opnieuw moeten solliciteren naar totaal nieuwe banen. Maar onmogelijk is dat niet, je hebt nu de financiële prikkel om alles aan te nemen wat je voor je voeten komt.   https://nl.indeed.com/l-maastricht-vacatures.html?vjk=4eadbccd046958fb      
    • inmiddels is mijn ww periode ten einde. ik krijg mijn inkomsten nu via een iow uitkering en een toeslag. is een uitkering, ter bescherming van de oudere werknemers, zodat ze hun huis en eventueel spaartegoed niet hoeven op te eten.( laat me niet lachen🤣🤣🤣🤣🤣).met dit bedrag wordt je vanzelf gedwongen om je reserves aan te spreken.   het is geen vetpot, nog minder als het sociaal minimum. personen die misschien nog nooit gewerkt hebben  en een bijstand uitkering krijgen , hebben iedere maand 300 € meer als mij , om te besteden.    ongeveer 40 jaar volcontinu gewerkt, en nu krijg men dit cadeautje, van onze regering. bedankt😠😠😠😠😠
    • Volgens Sky Italy en Sky Sports zijn er onderhandelingen tussen Mercedes en het Dutchman's Camp.   De arabische zender MBC ontkent dit ten zeerste, het is immers nog geen 50 graden
  • Nieuwe aanmaken...