Ga naar inhoud


hoeveel opnames tegelijkertijd?


joker55

Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort een VU+ duo aanschaffen, als vervanger voor mijn HUMAX.

De HUMAX werkt goed, maar gedecodeerd opnemen kan hij niet als je zelf naar iets anders kijkt, en een mogelijkheid tot automatisch decoderen is er ook niet, zolas dit was bij een Echostar.

Ik zie overal de specs erbij, maar mijn antwoord staat er niet bij, zelfs hier bij de review wordt die info niet gegeven:

Kan een gebruiker hier mij aangeven of het mogelijk is om 3-4 opnames tegelijkertijd te maken, en naar een vijfde kijken, alles over 2 transponders?

 

bij voorbaat dank!!!!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan een gebruiker hier mij aangeven of het mogelijk is om 3-4 opnames tegelijkertijd te maken, en naar een vijfde kijken, alles over 2 transponders?

En dan vergeten Michel en _HarmeN erbij te vertellen dat dit NU nog mogelijk is maar over maximaal enkele weken niet meer kan!

M7, de eigenaar van CD, is bezig met dat soort mogelijkheden te beperken. Binnenkort mag je maar maximum 4 kanalen gelijktijdig ontvangen of je beeld gaat op zwart.

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/312798-canaldigitaal-onderneemt-actie-tegen-card-sharing/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wolverine: dat begrijp ik, die situatie heb ik nu ook met mijn HUMAX: deze kan ook 4 opnames maken, en een vijfde kijken......helaas neemt hij dan wel alles gecodeerd op.

en daar wil ik vanaf, alsi k het vergeet, of een weekendje weg bent, kan ik het niet meer zien, omdat de codes veranderd zijn van de kaart.

 

@_HarmeN: en welke image gebruik je, als ik vragen mag? dit met ccam? of wat anders?

 

 

Een grote satshop in Groiningen heeft nu een aanbieding, en zet dan een image erop wat je wilt........dus als er voorkeur is....graag hoor ik dat ook.!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wolverine: dat begrijp ik, die situatie heb ik nu ook met mijn HUMAX: deze kan ook 4 opnames maken, en een vijfde kijken......helaas neemt hij dan wel alles gecodeerd op. en daar wil ik vanaf, alsi k het vergeet, of een weekendje weg bent, kan ik het niet meer zien, omdat de codes veranderd zijn van de kaart.

@_HarmeN: en welke image gebruik je, als ik vragen mag? dit met ccam? of wat anders?

blabla

op de harddisk staan .ts bestanden die je nooit meer hoeft te -de-coderen-

dat is het grote voordeel van een dvb-app2 receiver zoals de VU

Spiral

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...