Ga naar inhoud


Werkt de Logitech Harmony One afstandsbediening op Dreambox?


mschouw1

Aanbevolen berichten


Ik ben tot nu toe nog geen enigszins modern apparaat tegengekomen die niet door de Harmony One wordt ondersteund dus worden ook de Dreamboxen prima ondersteund.

Het is een beetje afhankelijk welke image je gebruikt en hoe daar de toetsondersteuning van de AB is uitgevoerd maar dan moet je alleen de instellingen van de Harmony One dienovereenkomstig aanpassen maar ook dat stelt niets voor.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je hoeft niet een ONE te kopen om de functionaliteit te beproeven

Ook de goedkopere 300 voldoet en is aanpasbaar, desnoods in te leren. Maar is beperkt tot 4 apparaten.

 

Ik heb ook goed ervaring met Logitec, maar ben niet altijd content met hun database.

Diverse apparaten zijn net niet goed ingeleerd. Maar alles in aanpasbaar.

 

Bij de duurdere versies kun je zelfs de technische delays en herhaal zelf aanpassen, maar dat kan de 2-e lijns helpdesk voor je doen bij bv de 300 mocht eea toch niet lekker werken. Service is goed, gratis telefoonnummer en contact via hun site en/of email.

aangepast door iemand

gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een Harmony 895 en die doet het prima met een DM800HD. Alleen als de afstand wat groot wordt en/of je niet recht voor het oog zit doet de dreambox afstandsbediening het beter. Ik heb wel een redelijk aantal toetsen een eigen betekenis gegeven. Zo gebruik ik bijvoorbeeld de standaard Harmony volume toetsen voor de surroundset en heb ik extra dreambox volume toetsen in het display geconfigureerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...