Ga naar inhoud


Ketnet niet op 2e en 3e kaart bij Familiepakket?


Eduard07

Aanbevolen berichten

Bij mij gaat de nieuwe Ketnet met testkaart op 12129/V alleen open op de hoofdkaart en niet op de 2e k en 3e card.

Ik heb Familiepakket.

 

Klopt dit wel? Of komt dit nog bij de volgende cardupdate?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op alle CD kaarten, en ik meende dat ook CD-abonnees Ketnet zouden krijgen, en wel in het Familiepakket. Of vergis ik mij?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is ook te bekijken met het HD pakket.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het volgende in het e-mailbericht van canaldigitaal staan:

 

“Kijk je al met een HD-ontvanger naar het Familie-pakket of hoger, en ontvang je na 1 mei de nieuwe Ketnet-zender niet? Dan is het mogelijk dat je bij ons niet als HD-ready klant geregistreerd staat. Binnenkort ontvang je van ons meer informatie hoe je je als HD-ready klant (gratis) kunt registreren om Ketnet weer te ontvangen.”

 

Hoezo moet ik als HD-ready klant geregistreerd staan? Dat maak ik zelf toch wel uit of ik een HD-ontvanger heb of niet. Het zou een mooie boel worden als ik nu Eén-HD en Kanvas/Ketnet in HD kan ontvangen er straks als de zenders gesplitst worden Ketnet alleen nog maar als ik een HD-abonnement erbij neem.

Ze schrijven “gratis” maar dan misschien wel met een contract van een jaar. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

bovendien is het afgesplitste Ketnet helemaal niet in HD. Bon, met HD-ready bedoelen ze natuurlijk mpeg-4, maar toch.

Overigens heb ik TVV nog nooi laten weten dat ik HD-ready ben, en toch ontvang ik het nieuwe astra-3 kanaal. inderdaad : u ontvangt geen Ketnet ? Dan heeft u één van onze gecertifieerde ontvangers nodig ! kassa, kassa.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat natuurlijk weer om geld , het is een groot schandaal ten eerste waardeloze decoders verkopen en de prijzen weer opdrijven mischien moet men weer en ander pakket nemen om ketnet te zien, er is maar een oplossing voor dit soort van uitbuiting en dat is met elkaar direct opzeggen die hap en naar een andere aanbieder gaan er zijn er genoeg via de kabel en telefoonlijn. ate

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

zijn op een 2de en 3de kaart ook de hd zenders beschikbaar zoals nederland 1 HD

op iedere kaart zit ned1, 2 en 3 SD en HD, HD-pakket moet er los bij

 

De tweede en derde kaart hebben toch het basis pakket naast de hoofdkaart familie pakket.

nee, familiepakket

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen weet ik nog steeds niet hoe ik Ketnet op mijn 2e kaart krijg waar momenteel geen HD-pakket op zit.

Heb al gemaild, maar antwoord laat al ruim een week op zich wachten. :sick:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...