Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij Canaldigitaal


pepper

Aanbevolen berichten

Kreeg vandaag deze slijmbrief van CanalDigitaal:

 

CanalDigitaal werkt continu aan het verbeteren van haar service en zenderaanbod. Daarom zijn wij verheugd u te kunnen melden dat met ingang van 1 oktober de zenders van HBO beschikbaar komen via de satelliet. <blablabla>

 

Daarnaast hebben wij geprobeerd u een e-mail te sturen met informatie over onze nieuwe tarieven per 1 oktober. Helaas hebben wij u, op het bij ons bekende e-mailadres <skip>, u niet kunnen bereiken. U kunt uw e-mail adres wijzigen door in te loggen op (...) Meer informatie over de nieuwe tarieven kunt u vinden op www.canaldigitaal.nl/prijsoverzicht.

 

Meld u vandaag nog aan voor HBO, via www.canaldigitaal.nl/HBO. Mocht u naar aanleiding van deze wijziging(en) uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u <blabla>

 

Ik wens u straks veel kijkplezier met HBO.

 

Hebben meer deze brief gehad? Mijn e-mail adres klopt gewoon en ontvang wel de nieuwsbrief. Is dit weer zo'n misselijkmakend marketingtrucje van CanalDigitaal om klanten gewoon voor te liegen dat ze geprobeerd hebben om te mailen, zodat ze de nieuwe tarieven maar niet in de brief hoeven te zetten (want als je klanten zogenaamd niet kunt bereiken, dan zet je toch gewoon een regeltje in die brief dat mijn basispakket een euro duurder wordt?)

Groeten, Airflow.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kreeg vandaag deze slijmbrief van CanalDigitaal:

 

 

 

Hebben meer deze brief gehad? Mijn e-mail adres klopt gewoon en ontvang wel de nieuwsbrief. Is dit weer zo'n misselijkmakend marketingtrucje van CanalDigitaal om klanten gewoon voor te liegen dat ze geprobeerd hebben om te mailen, zodat ze de nieuwe tarieven maar niet in de brief hoeven te zetten (want als je klanten zogenaamd niet kunt bereiken, dan zet je toch gewoon een regeltje in die brief dat mijn basispakket een euro duurder wordt?)

 

Ik (en meerdere) heb een mail gehad met bovenstaande mededeling m.b.t. HBO en de bekendmaking van de nieuwe tariefen. Probleem lijkt dus bij jou te liggen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Maar ze weten precies wie de mail leest doordat de afbeeldingen en hyperlinks allemaal een uniek nummer hebben.

Kijk maar eens naar de hyperlink helemaal bovein met de tekst: Indien u deze e-mailing niet kunt lezen, ga dan naar de webversie.

 

De hyperlink ziet er dan ongeveer zo uit (gegevens gewijzigd!)

h..p://canaldigitaal.chtah.com/a/hBQRevaB8HHHKB8tvukNsfm56-1/cbbh2?t_params=ACHTERNAAM%3DDe%20Bruin%26SMARTCARDNUMMER%3D12857152883210%26TITEL%3DDhr.

 

Dus door het downloaden van de plaatjes van het logo weten ze precies dat de mail aankomt en geopend is.

 

En als de mail ongelezen blijft om wat voor reden dan ook dan snailmailen ze wel even

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

wij pikken toch alles

Mensen met een rieel inkomen doen niet mee

Als je contact wilt met canaal-digitaal duurt het eewig en je krijgt

nooit geen antwoordt.

Bij storingen "zoekt het zelf maar uit"

We leven in een IK maatschappij "ikke ikke en de rest kan stikke"

De rijken hebben het voor het zeggen en die er onder zit moet zich er bij neerleggen

Zo is het en niets anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...