Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij Canaldigitaal


pepper

Aanbevolen berichten

Ik ga eens gebruik maken de actie 5 maanden gratis HD kijken tot 1 februari 2013. Krijg ik tijdens het invullen van mijn gegevens de volgende reactie terug:

 

Controleer a.u.b. uw gegevens en probeer het opnieuw.

Zijn uw gegevens correct? Dan komt u helaas niet in aanmerking voor deze actie.

 

Mensen blij maken met een dooie mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

oplichters, hmm dat is zwak uitgedrukt

Op de website van tv Vlaanderen is er ook zo'n "foutje".

Men kan daar wel zijn pakket verhogen, maar downgraden dat werkt dan weer niet

Toeval natuurlijk of een foutje van hun webmaster.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sprak vandaag Canal digitaal die mij vrolijk vertelden dat mijn pakket nog doorloopt tot ergens in juli (doordat ik verkeerd geinformeerd was en ze een jaar verlengden na een 2e smartcard). Ik wil van canal digitaal af en terug naar ziggo.

 

Mij werd verteld dat je je abonnement mag stoppen op grond van de aangekondigde prijsverhoging. Maar de brief hebben we nog niet gehad. Maar ik zie op de website de nieuwe prijzen wel al. Wanneer moet / kan je dan je abonnement opzeggen??? op het moment dat je de brief ontvangt? of nu al?

aangepast door Angeline
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog maar de vraag of je bericht krijgt van CanalDigitaal over de prijsverhoging want dat hadden ze dan voor 1 sept. moeten doen. Ik zou maar zo snel mogelijk gebruik maken van de mogelijkheid dat je je abonnement wilt opzeggen wegens de aangekondigde prijsverhoging. Ik ga er wel vanuit dat het om het basispakket gaat want het familiepakket wordt niet duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een opzegbrief stuurt, moet je wel gebruik maken van het officiële opzegformulier van CanalDigitaal, zie bijlage.

Wil je voorkomen dat ze straks zeggen dat ze nooit een opzegbrief hebben ontvangen, kun je hem aangetekend versturen naar:

CanalDigitaal B.V.

Jan van der Heydenstraat 38,

1221EJ Hilversum

beeindigingsformulier CanalDigitaal.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Angeline

Je kunt het abonnement alleen opzeggen met de brief die ik in het vorige bericht heb meegestuurd. Elke andere vorm van opzeggen is ongeldig. Dit staat ik het reglement van CanalDigitaal dat je hebt getekend. Dus het is verloren moeite om het met een eigengemaakte brief te doen. Dit heeft vooral te maken met de gegevens die CanalDigitaal van je wil hebben.

Over het algemeen kun je het via het antwoordnummer versturen maar dan heb je geen bewijs dat je het verstuurd hebt. Dat heb je met een aangetekende brief met bevestiging van ontvangst wel. Aan jou je keus wat je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de brief erbij gedaan omdat er iets meer ruimte was voor de reden. Dus het is een begeleidende brief BIJ de formulieren die je gaf. Dus dat zal wel goed zitten. Ik zal het wel aangetekend versturen.

 

Maar dan de vraag - wachten op de brief die zij zeggen nog te versturen - of toch maandag gelijk al versturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wachten tot dinsdag, dan hebben ze nog 2 dagen te tijd om de brief te versturen. Ik verwacht overigens niet dat je die per post krijgt want dat heeft CanalDigitaal nog nooit gedaan zoals ook Johan45 al schreef, het zal wel een e-mail zijn.

Eigenlijk is CanalDigitaal al te laat want wettelijk dienen ze een prijsverhoging minimaal 1 maand van te voren aan de klanten bekend te maken.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...