Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij Canaldigitaal


pepper

Aanbevolen berichten


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Angeline je kan tot 1 oktober je pakket op zeggen als je het niet met de prijs verhoging eens bent.

Dit staat nl in hun mail aan mij.

 

Mocht u naar aanleiding van deze wijziging(en) uw abonnement willen wijzigen of beëindigen, dan kunt u dit tot 1 oktober 2012 kosteloos doen via het telefoonnummer 0900-7770040 (€ 0,15 p/min). Op werkdagen en op zaterdag bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het prijsverschil tussen ziggo en canal digitaal wordt steeds kleiner. Als ik standaard digitale tv neem van ziggo kost het me 17,20 euro per maand en bij de canal digitaal kost het 16,95 euro per maand. Een prijsverschil van 0,25 euro cent. Als ziggo travel channel hd in het standaard pakket opneemt. Dan stapt ik over naar ziggo. Iets betere hd kwaliteit en per maand opzegbaar. En dat kan men niet van canal digitaal zeggen. Nieuwe klanten zitten meteen 2 jaar vast incl. de gratis prijsverhoging per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijd (nu nog) problemen gehad met mijn draaibare schotel. De prijsverhoging is eigenlijk het laatste zetje dat ik nodig had om terug te gaan naar ziggo. Ik heb voor de slaapkamer een 2e smartcard van canal digitaal - dus qua kosten is ziggo dan straks zelfs goedkoper voor mij. Het schijnt inderdaad dat Ziggo betere HD kwaliteit heeft. En betere klantvriendelijkheid qua abonnement.

 

Schotel blijft straks alleen maar voor de FTA Astra 2 kanalen. Daar mijn motor niet voor nodig.

 

Vergeet overigens niet dat ziggo per 1 oktober door de BTW verhoging naar 17.49 gaat he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overdrijven is ook een kunst....

 

Waar zie jij hem dan staan als je op homepage naar de televisie pagina gaat ?

Als ik op die pagina kijk, lijkt het instap abonnement BasisHD ?

 

Ik kan hem pas vinden als je naar de hardware shop pagina gaat en dan kiest voor smartcard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het ook mogelijk om, binnen de verplichte eerste twee jaar van mijn contract, mijn basishd abonnement om te zetten in een set-top-box pakket?

 

Dit zonder dat ik moet bijbetalen omdat ik immers korting heb gekregen op de startkosten door voor een basishd pakket te kiezen in plaats van voor een basis pakket?

 

Klopt het dat ik minimaal 3 jaar lid moet blijven voordat de apparatuur mijn eigendom wordt, of hoe lang anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...