Ga naar inhoud


omruilaktie Irdeto


D.Quijote

Aanbevolen berichten

Heb Xtreme UCI 6400

zou hier de nieuwe seca 3 (oranje kaart werken) ??

 

nu bezit ik seca 2 (groene kaart)

gegevens van mijn toestel

Cas slot I 1.11 Penta

info : 09.02.05 CF36

S/W :v02.55.04

H/W: v13.42.65

Loader : V05.05/06

C.A: 3.1.0

aangepast door Leontine
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik weet het ik loop een beetje 'achter' maar mijn Echostar DSB9800 geeft al een paar dagen zwart beeld.

Ikheb er een rode irdeto kaart inzitten.

Nu ben ik erachter dat dat echt niet meer gaat werken. Welke optie kan ik het beset doen?

Ik zie op de CD site de volgende omruilactie staan als ik ijn kaartnummer intik:

U hebt het STBP-pakket en wijzigt niets

U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD.

U ontvangt een nota voor € 39,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u spoedig toegestuurd.

 

Kan dit gewoon werken in mijn Echostar DSB9800?!

 

Barry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De Echostar zoals je die daar hebt staan is alleen geschikt voor de Irdeto codering.

 

Een SECA kaart gaat geen beeld meer geven, je scherm blijft zwart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

las ergens in de voorwaarden dat er maar maximaal 15 € gevraagt mag worden voor het omruilen van de kaart zie hieronder

 

 

Origineel gepost door Algeme verkoop voorwaarden artikel 23

De smartcards van CanalDigitaal hebben een beperkte levensduur met betrekking tot de gebruikte encryptietechnologie voor de ontvangst van digitale televisie per satelliet. CanalDigitaal heeft het recht en de plicht in het kader van de bestrijding van piraterij en encryptiefraude (in samenwerking met de leveranciers van encryptietechnologie en programma-aanbieders), periodiek de bestaande smartcards te laten vervangen door een nieuwe generatie smartcards.

De werking van de bestaande smartcards wordt in dat geval uitgefaseerd en beëindigd. CanalDigitaal zal haar Klanten hierover tijdig vooraf informeren. Klanten hebben geen recht op enige compensatie voor deze vervanging. De kosten voor de vervanging kunnen maximaal éénmaal per drie jaar worden doorberekend aan de Klanten met een maximum van € 15 per vervanging.

 

De door CDS gevraagde 39 euro kloppen dus voor geen kant. Juridisch komen ze denk ik ook niet weg met de voorwaarde "CanalDigitaal heeft het recht en de plicht in het kader van de bestrijding van piraterij en encryptiefraude" en dat daardoor "klanten geen recht op compensatie" zouden hebben.

 

Gipfo zit op het goede spoor. Als je de algemene voorwaarden verder doorleest vindt je het volgende.

 

Punt 23:

De kosten voor de vervanging kunnen maximaal éénmaal per drie jaar worden doorberekend aan de Klanten met een maximum van € 15 per vervanging.

 

Wie zijn de klanten?

Volgens de definities van Canal Digitaal zijn dat:

 

De natuurlijke persoon met wie CanalDigitaal een Overeenkomst aangaat dan wel een andere rechtsbetrekking heeft.

 

Maar ook de mensen die alleen de publieke omroepen op hun kaart hebben. Deze staan apart vermeld onder punt C: Nederlandse publieke TV programma's.

Punt 14:

Dit Hoofdstuk C van de Voorwaarden is van toepassing op de rechtsverhouding tussen CanalDigitaal en een Klant die een Inschrijving heeft of wenst te

verkrijgen bij CanalDigitaal, ongeacht of een Inschrijving tot stand komt.

 

Dat zijn dus de mensen met een inschrijving. En wat zegt Canal Digitaal over inschrijving onder de definities:

 

De Overeenkomst tussen CanalDigitaal en een Klant

voor de levering en ontvangst van de door CanalDigitaal gecodeerde en per satelliet gedistribueerde Nederlandse publieke tv programma’s Ned 1, 2 en 3 waarbij de

Klant gebruik maakt van Ontvangstapparatuur en een CanalDigitaal smartcard

 

Dat zijn dus ook klanten die conform punt 23 recht hebben op een vervangende kaart tegen €15,00

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je ook maar niet zo vroeg opstaan want het is toch heel simpel.

 

De meesten konden met hun irdeto bakje alleen SD kijken op 19 graden oost.

Nu met die nieuwe ontvanger ook HD kan worden gekeken en er meer zenders open gaan met mediaguard is 23 gr oost ook interessant geworden.

En daar heb je een duo lnb voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...