Ga naar inhoud


Verhuur CanalDigitaal abonnement toegestaan.


Johan45

Aanbevolen berichten

CanalDigitaal adverteert met meerwaarde voor je vakantiehuis als je de CanalDigitaal kaart mee verhuurt bij een vakantie woning.

Uitlenen mag dan volgens mij ook, of zou het verschil uitmaken dat je geld vraagt en krijgt voor het verhuren van de CanalDigitaal kaart.

CanalDigitaal kaartverhuur.jpg

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Grof gezien zijn er twee soorten abo's

Persoonlijk gebruik zoals u en ik

Zakelijk gebruik zoals ziekenhuizen enz. vermoedelijk bedoelen ze het laatste die mag door derden gebruikt worden

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat lijkt me een vreemde conclusie.
Ten eerste gaat het om een tweede huis staat er in de advertentie en dan hebben we het dus niet over een ziekenhuis, hotel of recreatiepark.
Ten tweede had de advertentie dan wel bij zakelijk gestaan en niet bij particulier.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in je vakantiehuis een kabelabonnement hebt afgesloten bij de lokale kabelboer, dan mag je je vakantiehuis toch ook verhuren mét dat actieve abonnement op je TV?  Ik heb in Noorwegen ook al een huisje gehuurd met een sat receiver die voorzien was van een actieve canaldigital NO kaart erin...  ik heb dan ook nog mijn Zweedse kaart meegenomen zodat ik ook nog de Zweedse zenders erbij had :)

 

Ik zie dus niet in wat er zo "speciaal" is aan dit onderwerp?   (of was het vroeger expliciet verboden om een werkende smartcard achter te laten in je verhuurde huis?)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat er in de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden:

Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden CanalDigitaal voor consumenten

Artikel 20. Overdracht en doorlevering

20.1
CanalDigitaal is gerechtigd haar rechten en verplichtingen uit de
Overeenkomst geheel of gedeeltelijk over te dragen aan een derde.

20.2
Het Abonnement is persoonlijk en de Klant is niet gerechtigd de
rechten en verplichtingen uit de Overeenkomst over te dragen aan
een derde zonder schriftelijke toestemming van CanalDigitaal.

20.3
De Klant mag de diensten die hij op grond van het Abonnement
afneemt, niet aan derden doorleveren of derden gebruik laten
maken van die Diensten tenzij dat gebruik maken plaatsvindt
binnen de eigen privé-sfeer van de Klant



Ik kan er geen wijs uit indien het van toepassing zou moeten zijn bij verhuur van je eigen vakantiehuis.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt geen slapende honden wakker. CanalDigitaal heeft er weet van anders wordt er niet mee geadverteerd.

CanalDigitaal propageert het delen van kaarten middels advertenties op het www maar de algemene voorwaarden laten dat delen niet toe.

Stel je verhuurt de CanalDigitaal kaart en de huurder neemt je kaart per ongeluk mee. Wie is dan verantwoordelijk en hoe gaat CanalDigitaal dan om met de algemene voorwaarden.?

 

Waar zijn algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden voor als het bedrijf zich in reclame uitingen er zelf niet aan houd.

Je mag het niet doen maar we hebben wel graag dat je het toch doet.

Als dit een nieuwe form van normen en waarden is dan is naar mijn mening bij CanalDigitaal de verantwoordelijke(n) het spoor bijster.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me duidelijk.

De vakantievilla afgebeeld in de advertentie staat niet in Nederland.

 

Maar dat is het punt niet, de algemene voorwaarden staan verhuur van de kaart met abonnement niet toe.

En toch wordt er reclame voor gemaakt. Klanten worden door CanalDigitaal overgehaald de voorwaarden te overtreden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...