Ga naar inhoud


omruilaktie Irdeto


D.Quijote

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er staat wat er staat meer niet!

 

Dat de Irdeto(2) codering wordt uitgeschakeld is al veel langer bekend, een gerechtelijke uitspraak is de oorzaak ervan dat men nog jarenlang met Irdeto2 heeft kunnen kijken anders was Irdeto2 niet eens ingevoerd ( Technische levensduur enzovoort) onder dwang van de producenten is destijds Irdeto (1) uitgeschakeld ( zelfde verhaal als SECA1,2 en straks ook 3? ) maar de irdeto codering mocht er nog niet af ( mag wel in 2012 ) want dat was destijds het jaartal van de technische levensduur van die bakjes.

 

Dus dit jaar gaat de Irdeto codering eruit ( en dat was al een jaar of 5 bekend ), algemeen bekend is dat de Irdeto2 codering van CD ook al lang publiek gekraakt is, keys en files vliegen over de satforums.

 

Destijds bij de overschakeling van Irdeto1 naar Irdeto2 kreeg je de keus tussen een Irdeto of Seca kaart.

Straks Irdeto2 eraf blijven erover:

 

- Seca (3)

- Nagra

- Viacces

 

Op de streams van CD

Mag ik weten waar dit vandaan is ? (een gerechtelijke uitspraak is de oorzaak )
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doen ze eigenlijk met degenen die nog een actieve irdeto kaart hebben zonder abbo? dus met alleen NL 1,2en3.

Hebben zij straks "plots " geen beeld meer en ja jammer ?

 

Ja ik heb ook een 2e Nokia ontvanger in de slaapkamer met Irdeto kaartje voor NL zenders.

Wil ik daar toch iets anders kijken dan gebruik ik de (huiskamer) IRDETO kaart met abonnement.

Morgen ga ik dit Canal Digitaal vragen: kijken of ze daarvoor ook een aanbieding willen doen!

aangepast door pms
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een oude, defecte en ook nog eens niet op mijn naam geregistreerde I2 kaart liggen, ooit een keer van iemand overgenomen. Zou deze kaart nog in aanmerking komen voor de omruilactie ?

 

Als je het zo stelt zal het op zeker niet lukken

Maar niet geschoten is altijd mis.

 

Voor een antwoord op je vraag neem je het beste even contact op met CanalDigitaal

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een "ouder" niet hd-televisietoestel en ben tevreden over de beeldkwaliteit.

Wat moet ik met een hd-ontvanger zonder hd-televisie?

Ook mijn dreambox7000 voldoet nog prima.

 

Is mijn lnb ineens ook niet meer goed op mijn draaibare schotel?

Wanneer mijn irdeto-kaart het niet meer doet, is het toch zo dat ik de garantie heb dat deze zonder meerkosten wordt omgeruild tegen een werkende kaart, want daarom heb een abonnement op het settopbox-pakket.

Aan de andere zenders heb ik geen interesse.

Al met al een schimmige brief met een schimmig aanbod.

Storing op de zenders? Bangmakerij!!

Canal Digital dient zorg te dragen voor een goede ontvangst.

 

 

Je kan de kaart ook omwisselen. Je moet hiervoor echter wel € 15,00 betalen. zie hiervoor deze link:

http://apps.canaldigitaal.nl/hdkaartwissel/

 

Hier kan je ervoor kiezen om gewoon je STBP te behouden.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt de link niet :

zie hiervoor deze link:

http://apps.canaldig.../hdkaartwissel/

(irdeto kaart begint met 400) Ik vul alles goed in en krijg dan :

 

controleer aub uw gegevens,

zijn uw gegevens correct ,dan komt u helaas niet in aanmerking voor deze aktie.

 

 

 

en nu??

 

Ik heb deze link ook geprobeerd met een 400 nummer kaart die ik jaren geleden gekregen heb van een vriend.

Alleen met de postcode die bij het adres hoort van die vriend krijg je de aanbieding.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

U hebt het STD-pakket en wijzigt niets

U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD.

U ontvangt van ons een nota voor € 39,00 en betaalt deze vooraf. Zodra het bedrag is voldaan ontvangt u van ons uw nieuwe smartcard.

 

U hebt het STD-pakket en wijzigt naar het STBP-pakket

U wilt uw huidige pakket omzetten naar het STBP-pakket en daarbij een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

U ontvangt een nota voor € 15,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u vervolgens spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u vooruit 1 maal per jaar, per automatische incasso.

 

U hebt het STD-pakket en wijzigt naar het Basis-pakket

U hebt het STD-pakket en wijzigt naar het Basis-pakket. U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 en Eurosport in HD en daarbij gaat u een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

De kaartwissel is gratis en de smartcard wordt u spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u per maand, per automatische incasso.

 

Geef ik mijn eigen postcode op dan krijg ik ook de melding dat ik niet in aanmerking kom.

Het is dus alleen mogelijk voor de originele houder van de kaart.

aangepast door pms
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt de link niet :

zie hiervoor deze link:

http://apps.canaldig.../hdkaartwissel/

(irdeto kaart begint met 400) Ik vul alles goed in en krijg dan :

 

controleer aub uw gegevens,

zijn uw gegevens correct ,dan komt u helaas niet in aanmerking voor deze aktie.

 

 

 

en nu??

 

Had ik ook last van, de oplossing was om in de link ,00 weg te halen achter het smartcard nummer, toen liep de link wel

 

http://apps.canaldig...sc=40071xxxxxxx,00&em=hxxxxxxxd@xxxxxxxxx.nl

 

 

 

opm deze link was uit de email over de omruil actie

 

In de gegeven link dus het vet gemaakte gedeelte

aangepast door henkvd1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben de originele houder van de kaart want het is een koppel-kaart dus een 2e kaart onder mijn hoofd kaart. ( voor 1,50 p/m)

Maar bedankt voor de info die jij krijgt , dan kan ik een keuze maken en bellen.

Laat ons even weten wat canaldigitaal zegt want dit gaat dus om een extra kaart en hier wil je natuurlijk geen pakket uitbreiding op nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuner + lnb + kaart voor € 59 + verzendkosten lijkt me toch geen verkeerde aanbieding .

Voor de prijs van een halve tank benzine gewoon verder kunnen kijken en eventueel meer mogelijkheden , niet verkeerd .

De tijd gaat verder en soms moet er wel eens iets veranderen .

Mijn Vu en 800 gaat hij niet vervangen , maar op het vakantie adres goed genoeg .

Vraag me wel af of de lnb daar ook werkt ? Zal dan toch naar Tenerife moeten , zucht :D .

Maar zolang ze de zenders er af gooien waar ik wel interesse in heb en degene houden waar ik nauwelijks interesse in

heb , zal er zeker geen ander abonnement komen .

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...