Ga naar inhoud


Verhuur CanalDigitaal abonnement toegestaan.


Johan45

Aanbevolen berichten

ja dag,

 

ik verhuur de woning en mijn huurder zet er in plaats van een M7 box een Dreambox voor in de plaats die met wat Clients via CCcam ook mijn router en ISP gebruikt

ben je zwaar de pineut en geen enkel verweer.

Jij bent de abonnent, jij wordt geroyeerd.

 

het is een vage club

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En de geleden schade / kosten verhaal jij vervolgens weer op de huurder... ik zie het probleem niet.

 

Tja... je hebt er weer werk mee, maar dat heb je ook als een passagier in jouw auto uitstapt en portier snoeihard in een andere auto ramt ;)

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de advertentie is zakelijk gebruik toegestaan.

 

Stelling:

Je exploiteert een vakantie park met een 100 tal bungalowtjes die je verhuurt.

Je stopt je kaart in een servertje en schakelt de 4 shit beperking uit.

Dat is even lekker, een 100 tal bungalowtjes met één kaart van beeld voorzien, daar smijt de exploitant een volledig abonnement tegen aan.

Toegestaan of niet toegestaan, de kaart reikt niet verder dan het park, wat is het nu. Wan of Lan sharen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Algemene voorwaarden zijn voor ieder gelijk.

Indien CanalDigitaal zich er niet aan houd wie kan jou of mij of ieder wie dan ook tegen houden zich ook niets van de algemene leveringsvoorwaarden aan te trekken.

 

CanalDigitaal heeft het over meerwaardevan het verhuurde object, het enige wat je doet is het object met 100 vermenigvuldigen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

een en ander is qua contract enkel voor iedereen inzichtelijk als dat contract en alle voorwaarden ook ingezien kan worden vooraf aan de handtekening eronder.

 

en ja wat denk je zelf

 

pas na je handtekening of KOOP online, krijg je dat contract en alle voorwaarden onder ogen

ja wie is de hufter?

 

volgens nelie smit kroes {destijds de dame voor europa} een Business agreement zonder consumenten bescherming , deel twee}

aangepast door Tonskidutch

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stopt je kaart in een servertje en schakelt de 4 shit beperking uit.

 

Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan!

Alleen de zakelijke kaarten hebben die 4 shit beperking uitgeschakeld gekregen van canaldigitaal.

En dan red je het nog niet met 1 kaart aangezien 1 kaart niet zoveel verschillende ecm requests tegelijk tijdig kan afhandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan!

Alleen de zakelijke kaarten hebben die 4 shit beperking uitgeschakeld gekregen van canaldigitaal.

En dan red je het nog niet met 1 kaart aangezien 1 kaart niet zoveel verschillende ecm requests tegelijk tijdig kan afhandelen.

Weten we gelijk wat voor kaarten de grote payservers gebruiken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waar staat dat je de kaart verhuurt?  Dat mag volgens mij inderdaad niet...  Ik mag dus niet een abo nemen en aan iemand van jullie die kaart met abo "verhuren" voor vb 40 euro per maand...  Maar als ik een huis heb in bv Polen, en ik verhuur dat huis voor een week aan iemand inclusief uiteraard de inboedel die o.a. een televsie met smartcard van CD nederland bevat, is dat geen probleem... Je verhuurt dus niet de kaart maar je huis... de huurders mogen dan ook je internet aansluiting gebruiken die je daar hebt, terwijl je ook je losse internetaansluiting niet mag "doorverhuren" aan de buren of zo.

Ik denk dat er nu al dan niet bewust "moeilijk" gedaan wordt om het niet te (willen) begrijpen...  :unsure:

Was het eigenlijk al niet verboden om je abonnement van CD buiten Nederland te gebruiken?

Nu mag je het volgens hun eigen reclame wel, en mag je het ineens meeverhuren met de woning.

Het leven kan complex zijn voor legalisten ;-)

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal adverteert met meerwaarde voor je vakantiehuis als je de CanalDigitaal kaart mee verhuurt bij een vakantie woning.

Uitlenen mag dan volgens mij ook, of zou het verschil uitmaken dat je geld vraagt en krijgt voor het verhuren van de CanalDigitaal kaart.

 

Ik snap niet waar men zich hier druk over maakt en waarom het nodig is hier een topic over te openen. Hebben jullie niks beters te doen of zo?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja eigenlijk met ik die codx gelijk geven waarom maak je je druk eigenlijk huur ik een huisje en merk dat ik bv kanalen heb van canaal ik zal me er echt niet druk om maken hoor als huurder dan .

 

Als verhuurder heb ik zoiets what de hell ik zeg niemand iets denk je nu dat canaal alle parken enz afgaat om te kjiken wie er een kaart of beeld heeft van hun , ik kom heel veel in spanje nou daar heeft bijna iedere ned beeld van canaal dan ook in appartementen en huisjes hoor !

ik zou me erniet druk om maken hoor ..

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...