Ga naar inhoud


Verhuur CanalDigitaal abonnement toegestaan.


Johan45

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het leveren van kaarten/abonnementen aan in het buitenland woonachtige klanten is ook niet toegestaan volgens hun eigen voorwaarden.

Daar hebben we het al eens over gehad.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/327213-cd-en-abbo-in-het-buitenland-hoe-zit-dat-nu/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als CanalDigitaal nog even zo door gaat gaan ze nog met sharen adverteren.

 

Weliswaar niet toegestaan maar wie trekt zich nog iets van de leverings voorwaarden aan als de opsteller zich zelf ook niet aan de voorwaarden houd.

En zelf(s) op het www propageert om je niet aan de algemene voorwaarden te houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waar staat dat je de kaart verhuurt?  Dat mag volgens mij inderdaad niet...  Ik mag dus niet een abo nemen en aan iemand van jullie die kaart met abo "verhuren" voor vb 40 euro per maand...  Maar als ik een huis heb in bv Polen, en ik verhuur dat huis voor een week aan iemand inclusief uiteraard de inboedel die o.a. een televsie met smartcard van CD nederland bevat, is dat geen probleem... Je verhuurt dus niet de kaart maar je huis... de huurders mogen dan ook je internet aansluiting gebruiken die je daar hebt, terwijl je ook je losse internetaansluiting niet mag "doorverhuren" aan de buren of zo.

Ik denk dat er nu al dan niet bewust "moeilijk" gedaan wordt om het niet te (willen) begrijpen...  :unsure:

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verhuurt het huis met inboedel dus inclusief de kaart.

Leen je de kaart gratis uit dus je verhuurt hem niet maar geeft hem in bruikleen kom je ook in conflict  met de algemene voorwaarden.

Als je je afvraagt wie er hier moeilijk doet steek je de hand het best in eigen boezem.

 

Internet staat hier buiten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, dan zal het wel aan mij liggen.... 

 

je mag je kaart inderdaad ook niet "uitlenen" (dat is wat veel mensen doen die in een bepaald land wonen, daar een legaal abo nemen, en de kaart dan aan een familielid of 'vriend' verstrekken die in een ander land woont.)

 

Maar je mag wel je huis verhuren met daarin de werkende kaart, en met daarin een werkende internet aansluiting etc etc. Dat is wat er bedoeld wordt.  en dat is ook niet verboden.

 

Maar het maakt mij niet uit hoor...  de mensen die dit willen doen weten heus wel dat dit geen probleem is, en de mensen die geen 2e huis hebben wat ze eventueel kunnen verhuren hoeven zich niet druk te maken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij maakt het ook niet uit dat iemand aan zijn investering geld wil verdienen, graag zelfs.

Maar als de algemene leverings voorwaarden jou een crimineel maken omdat je tegen de algemene voorwaarden in zaken doet zit er ergens een steekje bij iemand los die er mee adverteert om zijn eigen algemene voorwaarden te overtreden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verhuurder wordt dan ook verantwoordelijk gehouden.

Die moet regelmatig controleren dat zijn pand niet voor illegale zaken gebruikt wordt.

Heb je een bedrijfspand verhuurt waar illegaal spul gekweekt wordt kan je niet meer zeggen ik weet van niets en mijn naam is haas.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier lees je de advertenties voor sharen op een 2e hands site. Open en bloot met telefoon nummer.

Regels uitvaardigen is makkelijk, handhaven is lastig.

En als diegenen die de regels uitvaardigen zichzelf niet aan de regels houden is het chaos.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat er in de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden:

 

Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden CanalDigitaal voor consumenten

 

Artikel 20. Overdracht en doorlevering

 

20.1

CanalDigitaal is gerechtigd haar rechten en verplichtingen uit de

Overeenkomst geheel of gedeeltelijk over te dragen aan een derde.

 

20.2

Het Abonnement is persoonlijk en de Klant is niet gerechtigd de

rechten en verplichtingen uit de Overeenkomst over te dragen aan

een derde zonder schriftelijke toestemming van CanalDigitaal.

 

20.3

De Klant mag de diensten die hij op grond van het Abonnement

afneemt, niet aan derden doorleveren of derden gebruik laten

maken van die Diensten tenzij dat gebruik maken plaatsvindt

binnen de eigen privé-sfeer van de Klant

 

 

Ik kan er geen wijs uit indien het van toepassing zou moeten zijn bij verhuur van je eigen vakantiehuis.

 

Lees eens 20.3 goed, er staat wel heel duidelijk, "tenzij dat gebruik maken plaats vindt binnen de eigen privé-sfeer van de Klant" en dat vakantiehuisje is die eigen privé-sfeer van de Klant . Dus waarom zou het niet mogen, anders is het met een kaart uitlenen aan een vriend of buur, dan gebeurd dit niet meer binnen de privé-sfeer van de Klant. Indien je dat toch wil doen, bvb je vertrekt voor 1 jaar naar het buitenland, dan kun je dit schriftelijk aanvragen bij CanaDigitaal. In west vlaanderen heet dat "zo klaar als pompwater",(een duidelijke uitleg) , maar de meeste Nederlanders zullen nog nooit gehoord hebben van dit lokaal gezegde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...