Ga naar inhoud


omruilaktie Irdeto


D.Quijote

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je kan de kaart ook omwisselen. Je moet hiervoor echter wel € 15,00 betalen. zie hiervoor deze link:

http://apps.canaldig.../hdkaartwissel/

 

Hier kan je ervoor kiezen om gewoon je STBP te behouden.

 

Als je alleen je Irdetokaart-2 gebruikt voor het standaardpakket (Nederland 1/2/3) kan je je kaart omruilen voor een Seca-3 kaartje.

Dit kost je dan € 39,00.

 

Mocht het niet lukken via de kaartwisselsite kan je het ook nog regelen via MijnCanalDigitaal.

 

Het kost wat moeite, maar mij is het gelukt via MijnCanaldigitaal.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

U hebt het STD-pakket en wijzigt naar het STBP-pakket

U wilt uw huidige pakket omzetten naar het STBP-pakket en daarbij een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

U ontvangt een nota voor € 15,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u vervolgens spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u vooruit 1 maal per jaar, per automatische incasso.

 

Ik wil hierboven rageren,

 

Heb afgelopen september betaald 75,00euro voor een jaar STD-pakket!

als ik dit pakket kiest moet ik weer nu 75,00euro betalen?

wanneer gaat dan de nieuwe contract in datum?

ben klant vanaf september 2005 totheden

Link naar reactie
Delen op andere sites

U hebt het STD-pakket en wijzigt naar het STBP-pakket

U wilt uw huidige pakket omzetten naar het STBP-pakket en daarbij een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

U ontvangt een nota voor € 15,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u vervolgens spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u vooruit 1 maal per jaar, per automatische incasso.

 

Ik wil hierboven rageren,

 

Heb afgelopen september betaald 75,00euro voor een jaar STD-pakket!

als ik dit pakket kiest moet ik weer nu 75,00euro betalen?

wanneer gaat dan de nieuwe contract in datum?

ben klant vanaf september 2005 totheden

 

Ik wil graag alleen naar ned 1, 2 en 3 kijken. Welke pakket heb ik dan nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht onderwerp aanpassen of een nieuw onderwerp aanmaken?

 

Volgens de site van cd gaat het ook om de seca 2 kaarten met beginnr`s 100 en 117

 

Maw willen ze in dit geval mij en vele andere ook hiermee verplichten een s3 kaart nemen om beeld te houden

 

Ik ga eens contact zoeken met ze want dit pik ik niet, dat ze irdeto gebruikers tegemoet komen met een leuk aanbod dekoder kaart Lnb vind ik prima..

 

Maar de S2 gebruikers moeten ze maar gratis tegemoet komen kwa omruil !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht onderwerp aanpassen of een nieuw onderwerp aanmaken?

 

Volgens de site van cd gaat het ook om de seca 2 kaarten met beginnr`s 100 en 117

 

Maw willen ze in dit geval mij en vele andere ook hiermee verplichten een s3 kaart nemen om beeld te houden

 

Ik ga eens contact zoeken met ze want dit pik ik niet, dat ze irdeto gebruikers tegemoet komen met een leuk aanbod dekoder kaart Lnb vind ik prima..

 

Maar de S2 gebruikers moeten ze maar gratis tegemoet komen kwa omruil !!

 

 

 

 

VIND IK OOK!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal inmiddels verwijdert zijn.

 

Heb dit gister aangekaart op hun welbekende ontkende klantenservice forum :DOnduidekijkheid irdeto en S2 kaarten

 

Kreeg meteen hierop antwoord dat wat ik poste totaal niet juist was.

 

Heb hierop meteen het bewijs (citaat) gelevert wat op de site van cd vermeld staat (stond)

 

Daarop kreeg ik als antwoord dat het bericht is feitelijk onjuist zou zijn en wordt hedenochtend aangepast.

 

Of het was weer zo`n onruststokende stunt dat iedereen maar weer ging bellen Kassa!! :cool:

 

 

Dus maar weer ONTOPPIc

 

omruilaktie Irdeto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal inmiddels verwijdert zijn.

 

Heb dit gister aangekaart op hun welbekende ontkende klantenservice forum :DOnduidekijkheid irdeto en S2 kaarten

 

Kreeg meteen hierop antwoord dat wat ik poste totaal niet juist was.

 

Heb hierop meteen het bewijs (citaat) gelevert wat op de site van cd vermeld staat (stond)

 

Daarop kreeg ik als antwoord dat het bericht is feitelijk onjuist zou zijn en wordt hedenochtend aangepast.

 

Of het was weer zo`n onruststokende stunt dat iedereen maar weer ging bellen Kassa!! :cool:

 

 

Dus maar weer ONTOPPIc

 

omruilaktie Irdeto

 

 

Kijk deze link eens

 

http://www.canaldigi...klantenservice/

 

naar storingen televisie

 

Ik heb geen beeld meer op de zenders Nederland 1, 2 en 3 (HD) met het STDnl-pakket

aangepast door Leontine
Link naar reactie
Delen op andere sites

las ergens in de voorwaarden dat er maar maximaal 15 € gevraagt mag worden voor het omruilen van de kaart zie hieronder

 

 

Origineel gepost door Algeme verkoop voorwaarden artikel 23

De smartcards van CanalDigitaal hebben een beperkte levensduur met betrekking tot de gebruikte encryptietechnologie voor de ontvangst van digitale televisie per satelliet. CanalDigitaal heeft het recht en de plicht in het kader van de bestrijding van piraterij en encryptiefraude (in samenwerking met de leveranciers van encryptietechnologie en programma-aanbieders), periodiek de bestaande smartcards te laten vervangen door een nieuwe generatie smartcards.

De werking van de bestaande smartcards wordt in dat geval uitgefaseerd en beëindigd. CanalDigitaal zal haar Klanten hierover tijdig vooraf informeren. Klanten hebben geen recht op enige compensatie voor deze vervanging. De kosten voor de vervanging kunnen maximaal éénmaal per drie jaar worden doorberekend aan de Klanten met een maximum van € 15 per vervanging.

 

De door CDS gevraagde 39 euro kloppen dus voor geen kant. Juridisch komen ze denk ik ook niet weg met de voorwaarde "CanalDigitaal heeft het recht en de plicht in het kader van de bestrijding van piraterij en encryptiefraude" en dat daardoor "klanten geen recht op compensatie" zouden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die algemene voorwaarden van Canaldigitaal zijn kennelijk onbekend bij Canaldigitaal.

Er staan allerlei voorwaarden in die ze in hun reclame uitingen zelf met voeten treden.

 

Maar misschien is de uitleg zo dadelijk dat de kaart Euro 15 kost en dat er dan Euro 24 aan administratie en verzendkosten bij komt.

 

Je kan wel met die nieuwe kaart meestal een maand naar het gehele pakket kijken, voordat hij aangepast wordt aan je abonnement.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Je kan wel met die nieuwe kaart meestal een maand naar het gehele pakket kijken, voordat hij aangepast wordt aan je abonnement.

 

Daar vraag niemand om!!

Dit doet cd zelf, en zie het meer als een reclame stunt om mensen te laten zien wat er meer aan zenders is te behalen dan hun eigen pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

gecorrigeerd, bovenste link werkt niet, klik hoofdmenu> televisie> Ik heb been beeld meer op de zenders 1.2.3.(HD) met het STDnl pakket

 

hier staat dat we seca 2 moeten ruilen, wat eerder canaldigitaal op zijn site stond

aangepast door Leontine
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...