Ga naar inhoud


Hartelijk dank voor de donaties!


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Zo heel af en toe krijgen we een donatie van een lid dat deze site graag wil steunen.

Meestal een paar euro, maar ook soms een wat groter bedrag.

 

Hierbij wil ik de leden die gedoneerd hebben hartelijk danken voor hun steun.

 

Sat4all leeft van donaties en de google advertenties die boven de site staan. Zonder die advertenties en donaties kan deze site niet voortbestaan.

De leden die af en toe de advertenties bekijken en/of doneren, dragen daarmee bij aan het verlengen van de licenties van onze forum software, hosting kosten en kosten voor nieuwe server hardware.

 

Nogmaals enorm bedankt. De geschonken bedragen gaan 100% terug in deze site!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is graag gedaan. :)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de knop bovenaan rechts "doneren" aanklikken , de rest gaat vanzelf via paypal.

 

http://www.sat4all.com/forums/

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • Beheerder

Volgens mij heb je dat ook al eens per email gevraagd, maar dat is helaas niet mogelijk.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen  Michel,

Dat is jammer dan. Misschien kom ik wel eens iemand tegen die Pay-Pal gebruikt .

Ik niet in ieder geval,Heb me zakken vol van die club.

In ieder geval hebben jullie van mij van € ------- mij tegoed.

mvg. Lutine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...