Ga naar inhoud


Xtrend et 10000 deze maand nog


usefullaliman

Aanbevolen berichten

Gast marekki

hij is gewoon leverbaar bij diverse nl webshops let goed op de prijs

vaak staat er een prijs zonder tuners vermeld dus die komen er dan nog wel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb tot nu toe een prijs van 529 euro gevonden : wit       2 * dvb-S2        1 * dvb-C/T2    Is dat reëel of is   ie nog goedkoper te vinden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben aan het overwegen om mijn DM8000 na jaren trouwe dienst op "korte" termijn te gaan vervangen voor de ET 10000.

 

Voordat ik definitief tot aankoop overga, wil ik graag nog een aantal zaken weten:

 

1/ Ben nieuwsgierig naar het verschil tussen de G-Edition en " gewone " ET10000 ( http://www.et-view.n...age=1&idx=14728 ) - wat is concreet het verschil. Voorts zie ik ook nog Benelux model, is dat interessant om rekening mee te houden icm openpli4?

 

2/ Verder wil ik SABnzbd kunnen draaien op deze machine. In het verleden geprobeerd om dit op een DM8000 aan de gang te krijgen en dat was gelukt, daarom zouden de packages in OpenPLI feed moeten zitten als ik mij niet vergis en zoals gezegd dat werkte toen wel, maar niet met max downloadsnelheid. Overigens wellicht zijn deze packages toe aan een upgrade naar 0.7.x.
Er dient een verbinding naar een newsserver te worden gemaakt met 12 threads tegelijk en SSL, kan iemand ( met glasvezel of coax ) bevestigen dat de maximale doorvoer wordt gehaald, bij een 180Mbit dl-verbinding zou dan een slordige 21Mb download moeten worden gehaald: voor het gemak de hvh Mbit door 8,5 delen ( ivm overhead )

 

3/ Wat betreft capaciteit, heeft iemand een hard disk van 4tb geplaatst? Neem aan dat er meerdere s-ata600 aansluitingen op het board zitten waardoor er evt. de mogelijkheid is zowel 3,5" als 2,5" tegelijk te draaien, of is er de beperking tot 1 aansluiting? e-sata even buiten beschouwing gelaten

 

4/ Heeft iemand de Wake On Lan ( WOL ) functie reeds uitgeprobeerd en werkt dat goed?

 

5/ Tot slot nog even de transcoding, het is mij bekend dat hier nog aan gewerkt wordt. Het is voor mij een vereiste dat dit hardwarematig gaat werken, zodat ik buitenshuis naar mijn smartphone kan streamen over een VPN (WiFi) zodat ik overal naar Lingo ( geintje ) kan kijken.

  • Like 1

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt - G is zwart, nu alleen nog Benelux model en EU model - volgens mij als OpenPLI4 erop draait maakt ook dat geen snars uit.

Ben even benieuwd welk revisie mainboard zoal de revue passeert, laatste stand van zaken is 0.95: iemand met een 1.0 ?

aangepast door dolphs

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Weet iemand al het verschil tussen de G uitvoering en de gewone uitvoering ?  Prijs is gelijk.

De G edition was oorspronkelijk bedoeld als Gift edition, De ontvanger in het zwart met een extra afstandsbediening, de zgn. airmouse en een geschenkverpakking. Voor de geschenkverpakking was ook een wedstrijd uitgeschreven eind vorig jaar.

De gift edition is daarna weer uitgekleed naar de gewone uitvoering maar dan in het zwart en de geschenkverpakking is er ook (nog?) niet gekomen.

post-16-0-86568400-1384425799.jpgpost-16-0-10529200-1384425804.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ook gemerkt dat de frontpaneel van de et 10000 aan de linkerkant(een behoorlijke) opening heeft,en niet mooi aansluit?(ik zie wel achter de display dat er van die zachte kussentjes er in zitten,misschien dat die de linker gedeelte weer terug duwt?)

 

Heb meerdere et 10000's gezien en ze vertonen allemaal de zelfde euvel.

 

 

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De G edition was oorspronkelijk bedoeld als Gift edition, De ontvanger in het zwart met een extra afstandsbediening, de zgn. airmouse en een geschenkverpakking. Voor de geschenkverpakking was ook een wedstrijd uitgeschreven eind vorig jaar.

De gift edition is daarna weer uitgekleed naar de gewone uitvoering maar dan in het zwart en de geschenkverpakking is er ook (nog?) niet gekomen.

post-16-0-86568400-1384425799.jpgpost-16-0-10529200-1384425804.jpg

En zonder die afstandsbediening denk ik?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zij de ervaringen tot nu toe van de bezitters ? Geeft  tunerslot 4 nog beperkingen ? Is die opening links erg storend ? Mainboard revision 0.95 : Is dat van belang : ? Is dat op te waarderen via firmware update ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zij de ervaringen tot nu toe van de bezitters ? Geeft  tunerslot 4 nog beperkingen ? Is die opening links erg storend ? Mainboard revision 0.95 : Is dat van belang : ? Is dat op te waarderen via firmware update ?

 

Het lijkt er op dat niemand zich er aan stoort  op een box van ruim 450 euro een opening aan de linker kant heeft,ik heb meerdere et 10000's gezien die allemaal het zelfde euvel hebben.

 

Als je kijkt naar de 9000,92000 en de 95000 die sluiten allemaal mooi aan op de front paneel.

 

Het lijkt me een of een productie fout,een opening van 3 tot 5 mm.

aangepast door usefullaliman

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...