Ga naar inhoud


Xtrend et 10000 deze maand nog


usefullaliman

Aanbevolen berichten


Als je het mij vraagt zit er op board van de 10k een speciale chip die transcodering doet, op alle andere boxen wordt de functie van deze chip door de cpu ge-emuleerd. Of er in de praktijk verschil inzit? vast qua snelheid en transcoderingsformaat mogelijkheden.

Afwachten maar weer.

 

De 10K is wel heel erg leuk speelgoed maar we gaan eerst maar eens een fatsoenlijke vaatwasser inslaan ;)

 

En als strakkies alle functionaliteit bugvrij opgeleverd is stappen we over op cai aansluiting, gaat de sat puur voor de FTA erbij en is die 10K een leuke doos om al die ontvangst "sources" op het huiskamer scherm te laten verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als strakkies alle functionaliteit bugvrij opgeleverd is stappen we over op cai aansluiting, gaat de sat puur voor de FTA erbij en is die 10K een leuke doos om al die ontvangst "sources" op het huiskamer scherm te laten verschijnen.

Inderdaad, one for all.

Naast 2x DVB-S2 en 2x DVB-C ook nog DVB-T via een USB-stick voor mij. :)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem dus met 4x DVB-C maar dit dat werkt dus niet (iig bij mij niet) onlangs berichten dat het wel zou moeten werken. Wanneer er een DVB-C tuner in slot 4 zit doen tuner C en D niets ondanks dat ze keurig herkend worden door de box. Zodra tuner D verwijderd wordt werkt tuner C weer. Vermoed dat ik de DVB-C moet omruilen voor een DVB-C/T2 :(

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem dus met 4x DVB-C maar dit dat werkt dus niet (iig bij mij niet) onlangs berichten dat het wel zou moeten werken. Wanneer er een DVB-C tuner in slot 4 zit doen tuner C en D niets ondanks dat ze keurig herkend worden door de box. Zodra tuner D verwijderd wordt werkt tuner C weer. Vermoed dat ik de DVB-C moet omruilen voor een DVB-C/T2 :(

 

 

Kijk hier maar eens naar:

103aq07.jpg

 

en kijk in de handleiding

 

Pedro Newbie had het al verklapt dat dit niet ging werken.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, blijft raar dat de dealer niet aangegeven heeft dat het niet werkt met 4x dvb-c en dat webshops ze ook verkopen met 4x dvb-c. En dus dat het eerder idd het geval was maar dat dit niet meer van toepassing is 'het is opgelost'. Vanmiddag maar een dvb-c/t/t2 halen dus :)

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even terug te komen op het HDMI-In probleem, let op:

 

We suspect though that the source needs to be without HDCP content protection for this to work. HD Hardware Transcoding is supported.

 

Wel raar aangezien ze in de gebruiksaanwijzing vrolijk aangeven dat je je Playstation etc. kunt aansluiten.
Dit kan dus niet.
Er zijn namelijk bijna geen apparaten zonder HDCP protection.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correctie.. De HDMI input werkt wel als ik mijn VU+ Duo aansluit. Niet bij mijn PS4 & Chromecast.

 

PS4 & chromecast hebben een beveiliging. Waarschijnlijk te maken met HDCP. (simpel gezegd HD copy/content protection)

Volgens mij je een certificaat nodig om deze content te dupliceren, dit lijkt me dus niet mogelijk.

aangepast door LINKEY

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat er een paar mensen de et 10000 in huis hebben,maar wat is dat met die a small  coffee hebben jullie dat al ontmaskert?  

 

Geen idee wat je bedoeld? Waar lees je dat ?

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk kan-ie ook (via auto-timer) koffie voor je zetten.

USP zou ik zeggen dan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...