Ga naar inhoud


duosim houder iphone 4 bluetooth ervaring


Aanbevolen berichten


Gast Mimisiku

Probleem is dat de iOS geen ondersteuning kent voor duo-SIM. Voorts is het verwerken ook behoorlijk CPU gebonden. Om 2 SIMS met tenminste GSM en GPRS te bedienen zit je al gauw aan een 600 tot 800Mhz. Dan houd je CPU niet veel rekenkracht meer over.

 

Om een voorbeeld te geven:

 

Mijn collega heeft een Samsung duoSIM telefoon (Geloof een 5620). 2 SIMS worden herkend, maar om de haverklap problemen. Als er twee gesprekken gevoerd moeten worden omdat beide nummers gebeld worden loopt hij vast. SMS komt vaak niet aan. En de rest van de phone is belachelijk traag.. Hij heeft zelfs TOMTOM erop laten zetten.. Tegen de tijd dat hij op zijn bestemming is is de TOMTOM pas gestart...

 

Beter om 2 gescheiden telefoons te kopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is spijtig,dat ze de functie van 2 nummers op 1 sim nooit hebben toegepast,(toch niet in belgie).

Het heefd dan misschien zijn beperkingen dat je bij dezelfde provider moet,maar als dit een nummer is voor werk en prive,zou dat misschien een oplossing zijn.

Ik heb een gewone gsm met 2 sim kaarten en dat werkt wel perfect.Maar als de ene een communicatie voert is het ander nummer dan wel onbereikbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

 

Ik heb een gewone gsm met 2 sim kaarten en dat werkt wel perfect.Maar als de ene een communicatie voert is het ander nummer dan wel onbereikbaar.

Maar als je op het ene nummer een gesprek voert, is het wel logisch dat het andere onbereikbaar is... je kan immers maar met 1 gesprekspartner gelijk praten ;)

Ik deactiveer overigens ook altijd alle voicemail boxen... want anders wordt je daarnaar doorgeschakeld, en moet de beller gesprekskosten betalen, en afhankelijk waar ik dan ben betaal ik ook nog eens, en dan is het meestal de bedoeling dat 'ik' dan terugbel, en zodoende ook weer moet betalen.

Nu hoort de beller dat je onbereikbaar bent en het later nog eens moet proberen.... de beller krijgt geen "extra" kosten en ik ook niet... iedereen blij! Overigens kan ik dan wel zien dat iemand me proberen te bereiken heeft tijdens het onbreikbaar zijn...

 

Dual standby is overigens inderdaad een "must" anders heb je er niets aan :)

 

Ik ben overigens heel erg blij met mijn dual sim telefoon van Nokia (X2-02)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw heeft ook minder goede ervaringen met een Ace 3 duo sim. Veel vastlopers etc. Heeft er nu ook voor gekozen om 2 verschillende gsm toestellen te gebruiken en de problemen zijn over. Volgens winkels in Egypte is dit een gekend Android probleem. Nokia zou dit beter geregeld hebben

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat ik ook dit type nokia heb,en ben daar ook zeer tevreden over.

Al wordt je gek bekeken,als iemand je ziet met een gewone gsm.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...