Ga naar inhoud


Zal reguliere uitzendingen ooit stoppen te bestaan (behalve live uitzendingen)?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Rechtstreeks kijken,doe ik zo goed of nooit meer.Of het moet het nieuws zijn,als ik daar zin in heb,maar ik vind zelf,dat ik genoeg nieuws vind in een krant,en sla je on interessante artikels over.

Het nieuws van ons regionaal nieuws,kijk ik altijd on demand,want als je het slecht past,kijk je eerst nog 20 minuten voor mij zijnde troep,vooraleer je het nieuws kan zien.

Maar dit terzijde,las ik,dat de zender VTM haar programma's gratis met reclame ging aanbieden via het internet.

Het moet toch zijn,dat er aanwijzingen zijn,dat er genoeg gegadigde kijkers zijn via het net,om zoiets te doen.Want voor dergelijke zenders moet alles opbrengen.Al vraag ik mij af,of ze zichzelf niet gaan beconcurreren met hun on demand diensten via de tv aanbieders?

Ikzelf zou via smartphone of tablet wel eens tv zien,maar dan enkel op verplaatsing,als ik moet wachten.Maar dan wil ik wel rekening houden met anderen,en zet het geluid af.maar zo kijken,is het soms ook niet plezant.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rechtstreeks kijken,doe ik zo goed of nooit meer.Of het moet het nieuws zijn,als ik daar zin in heb,maar ik vind zelf,dat ik genoeg nieuws vind in een krant,en sla je on interessante artikels over.

Het nieuws van ons regionaal nieuws,kijk ik altijd on demand,want als je het slecht past,kijk je eerst nog 20 minuten voor mij zijnde troep,vooraleer je het nieuws kan zien.

Maar dit terzijde,las ik,dat de zender VTM haar programma's gratis met reclame ging aanbieden via het internet.

Het moet toch zijn,dat er aanwijzingen zijn,dat er genoeg gegadigde kijkers zijn via het net,om zoiets te doen.Want voor dergelijke zenders moet alles opbrengen.Al vraag ik mij af,of ze zichzelf niet gaan beconcurreren met hun on demand diensten via de tv aanbieders?

Ikzelf zou via smartphone of tablet wel eens tv zien,maar dan enkel op verplaatsing,als ik moet wachten.Maar dan wil ik wel rekening houden met anderen,en zet het geluid af.maar zo kijken,is het soms ook niet plezant.

Het zegt inderdaad iets dat VTM haar programma's gratis gaat aanbieden met reclame. het zegt:

1. Iets over de doelgroep die ze willen aanspreken, niet over alle kijkers

2. VTM biedt NERGENS tegen betaling hun programma's aan, het is een zener die van reclame leeft en geen abonnee-tv zender dus dat woordje "gratis" is een volstrekt overbodige toevoeging

3. Men biedt NAAST de gewone TV programma's een alternatief aan, dat zegt NIETS over de afmetingen van die doelgroep in verhouding tot het totaal van de kijkers maar alleen dat men nog een plek gevonden heeft waar men probeert wat extra reclamegeld te verdienen naast de reguliere uitzendingen.

 

Het is trouwens wel ongelofelijk van de zotte dat enerzijds geen hond nog een grote breedbeeld "glasbak" tv wil hebben omdat een (liefst heel erg grote) flatscreen zoveel meer te bieden heeft en dat ze dan tegelijkertijd allemaal massaal op van die tabletjes of nog kleiner zouden willen gaan kijken. Volgens mij weet met name de jeugd van gekkigheid niet meer wat ze nu eigenlijk willen. Om over televisieverslaafdheid, iets wat wij nota bene de generatie van onze ouders destijds verweten, nog maar te zwijgen.

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een programma via de tv aanbieder kijkt via hun i-watch systeem,zal je "extra" betalen.Als je dan nog eens preview gaat,dan kan het bedrag aardig oplopen voor een programma van nog geen 30 minuten.

Maar het is zoals je zegt:ze hebben grote led tv's,maar hoeveel dat je per dag leest,dat ze niet kunnen kijken via tablet,pc,laptop,smartphone of iphone,vraag je,je toch af,waarom ze een grote led tv hebben,en dan willen kijken via pc e.d.

Of is het soms zo,dat de grote led tv is ingepalmd door de kinderen,en dat ouders noodgedwongen terug gedrongen zijn naar voorgenoemde,om hun dagelijkse ..... te zien? :confused:

Want ik heb wel al meerdere plaatsen geweest,waar ouders naar programma's keken,wat de kinderen zeggen  :sick:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...