Ga naar inhoud


Windows 7 naar 8.1 updaten en meteen taal wijzigen.


waterpas

Aanbevolen berichten

 Weet iemand of het mogelijk is om zoals hierboven omschreven, een update te doen, en meteen de taal aan te passen? Ik heb een Zweedse desktop (windows 7) en wil 'm updaten naar windows 8.1 maar met de NL-taalmodule. Een schone installatie door er eerst  een Nederlandse W 7  versie op te zetten kan ook maar ik wil het kort houden als dat kan! De taal is in het dagelijks gebruik is geen probleem, maar zodra ik in de ingewanden van het operatingsystem wat wil aanpassen, verslik ik me wel eens,  in het Zweeds  ben ik geen nerd. 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na het updaten werd bij mij zowel de taal als het keyboard op US gezet. Ik heb het gedaan vanuit een Franse versie en toen moest ik zelfs eerst het wachtwoord ingeven voordat het keyboard kon worden aangepast aan de Franse keyboard layout. Later op een andere computer kon in wel eerst de keyboard layout aanpassen, maar wees ook daarop bedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af,of die bepaalde dll bestanden en andere,geen conflicten zal geven.Vroeger had ik soms programma's die gedeelde dll's wilde plaatsen in een andere taal,zonder waarschuwing,en na verloop van tijd,kwam het systeem instabiel.Dit was toen nog met windows xp.Maar misschien is dit in windows 7 en 8.1 verbeterd?

Echter een upgrade doe ik nooit,ik begin altijd met een schone lei,omdat een update wel eens kan mislopen.

Maar mogelijks hebben anderen daar geen probleem mee.

Eens het programma van microsoft gebruiken,die analyseert of je hardware wel windows 8.1 aankan,is misschien een aanrader.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 en 8 kun je de taal veranderen tenminste als alle.updates er op staan.

Windows xp kon dit niet dan moest je aardig in de beurs tasten.

Ik zou upgraden alles klaar maken en dan taal wijzigen

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat op het moment Windows 7 Professional op, hier kan ik de taal niet wijzigen. Misschien is de suggestie van Gerard 76 nog wel de beste, wel wat duurder maar dan ben ik weer een beetje bij.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zou ik toch nog even wachten, eind deze maand komt de 1e beta release van windows 9 die dan volgend jaar ergens vrij de verkoop in gaat.

Dat half jaartje zou ik dan toch maar wachten want 7 prof is lang zo gek nog niet hoor en wordt nog tot in de jaren 20 ondersteund.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...