Ga naar inhoud


Omroep Zeeland op de sat: principieel ja of pragmatisch nee?


Eduard07

Aanbevolen berichten

Maar dan blijft de vraag wie de rekening gaat betalen.

Alle Canaldigitaal Abonnees, of alleen die, die in Zeeland wonen?

Provincie Zeeland toch?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Ja, mee eens, beter gecodeerd dan helemaal niet. En de meeste Zeeuwen met een schotel zullen toch ook wel een Canal Digitaal-abonnement hebben?

 

Je krijgt je zin, Omroep Zeeland blijft op de satelliet en gaat achter de decoder.

 

http://www.omroepzeeland.nl/satelliet#.VHXjKXuwXgA

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mee eens, beter gecodeerd dan helemaal niet. En de meeste Zeeuwen met een schotel zullen toch ook wel een Canal Digitaal-abonnement hebben?

 

Nou, het "bennen toch zuunige mense"? Ik weet niet hoeveel er daar naar regionale TV kijken, in onze regio volgens mij bitter weinig. Alleen bij relatief hoogbejaarde mensen zie ik overdag een enkele keer wel eens Omroep Gelderland aanstaan. En dan gaat het niet zelden om een studiobeeld bij de uitzendingen van de radio. Ik heb altijd mijn twijfels gehad over de zin en/of onzin van regionale en lokale tv. Er zullen misschien wel kijkonderzoeken zijn gedaan maar uit de praktijk zie ik weinig interesse bij mensen waar ik kom.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het "bennen toch zuunige mense"? Ik weet niet hoeveel er daar naar regionale TV kijken, in onze regio volgens mij bitter weinig. Alleen bij relatief hoogbejaarde mensen zie ik overdag een enkele keer wel eens Omroep Gelderland aanstaan. En dan gaat het niet zelden om een studiobeeld bij de uitzendingen van de radio. Ik heb altijd mijn twijfels gehad over de zin en/of onzin van regionale en lokale tv. Er zullen misschien wel kijkonderzoeken zijn gedaan maar uit de praktijk zie ik weinig interesse bij mensen waar ik kom.

Is inderdaad een ouder publiek die nog de weg naar internet en iphone gevonden hebben (of willen vinden), maar hun deze mensen dan ook hun lokale tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zijn "niet gevonden" hebben

en hun = gun vermoed ik...

 

alleen is het wat vreemd dat te lezen terwijl ik op andere manieren en onder andere topics steeds te horen krijg dat minderheden die naar Cultura of Holland Doc willen kijken zowel als Nederlanders die buiten onze landsgrenzen aan onze economie bijdragen er toch vanwege de centen vanaf moeten zien om in hun eigen taal via de radio op de hoogte van het nieuws te kunnen blijven.

aangepast door paulvr

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...