Ga naar inhoud


word gek van out of sync


Unetwork

Aanbevolen berichten

zit nu al weer ruim een week te stoeien met de sync in audio die totaal niet gelijk loopt met het beeld..wat ik ook probeer global delay, bij zappen weer het probleem.
Heb een nieuwe flash gedaan, update maar het probleem blijft..kijk nu weer met mijn DM800 HD naar TV omdat ik er nerveus van word...
Ben ik nu de enige met dit probleem?

Hiervoor nooit een probleem gehad

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


welke software staat er op je dream 800HD pvr

is het een originele ontvanger ?

ik heb hier geen last van op mijn dreamboxen

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

et9500 xtrend flashen met wat anders...

gewoon als test

 

maar vraag :

is die direkt aan TV of via via AVR

en hoe?

tja en welke soft staat er nu op die xtrend 9500

mijn vorige de xtrend 9000 daar had ik pli opstaan en liep toch goed synchroon

sorry dacht dat het over de dream 800 ging 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erger me daar al vanaf het begin aan. Nooit een probleem met een dm800 gehad. Sinds ik een et9500 heb, heb ik er last van. Het verschilt van kanaal tot kanaal. HD gaat meestal goed, maar bij SD valt het vaak op. Aangesloten van ET9500 naar TV via HDMI en van TV via cinch naar receiver.

 

Wat me ook vanaf het begin stoort is een "tik" bij zenderwissel als de et9500 met spdif is aangesloten op de receiver. Nooit last van gehad met een dm800.

 

ET9500 valt op dat punt tegen. Ik gebruik OpenPLi4.0.

aangepast door Sat_marc

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

en heb je al eens een andere software geprobeert

voor de xt 9XXX

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk aan de Et9500 te verkopen, ik erger me dood! En dat is zacht uitgedrukt, boot problemen, moet de netwerk er weer uit, mijn groene CD kaart werkt niet met CCcam en moest Doscam erin pompen met config trucjes...Mijn kaart werkt prima met de DM800.
Ik was, zie mijn eerdere postings hier erg blij, zapt lekker snel, speelt alles af, maar je hebt de box om daar zenders mee te kijken.
Nu heb ik alles weer synchroon op NPO 1,2 en 3 maar schakel ik weer naar RTL of SBS gaat het weer mis.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn groene CD kaart werkt niet met CCcam en moest Doscam erin pompen met config trucjes

cccam 2.2.1 erin zetten of SCAM 3.60

en de cam terug opstarten

en de sd zenders heb je al eens terug ingescand?

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles geprobeerd maar het blijft een horror...waarom doet een DM800 HD pvr (orginele box) het wel en een veel nieuwere generatie zoals de Et9500 het niet..
Denk dat de box gewoon niet deugd..elke keer bij zappen gaat het geluid weer zijn eigen show opvoeren...
Jammer..ik heb het geld niet aan de boom hangen, ben vorige zomer speciaal naar Griekenland gereden, 300 euro betaald, zons die tijd is de box al zo'n 10 keer totaal gecrasht!
Boot probleem, zelfs de netwerk kabel eruit gehaald  hielp niet. Elke keer als de box ge-reboot word moet ik een kaarsje aansteken en een gebed doen..
Dit moet nooit de bedoeling geweest zijn en ik denk dat de et9500 gewoon een probleem heeft in de interne communicatie tussen de bootloader en de hardware.
Geluid zou gewoon syncroon moeten draaien zonder dat je per transponder weer een sync moet doen...
En ik hoef nu niets meer aan de cam te doen want de et9500 is los en te koop hier..nooit meer
Ik ga voor een andere box zodra ik wat geld heb en in tussentijd weer lekker kijken met de oude vertrouwde DM800
 

aangepast door Unetwork

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om na te trappen betreffende de et9500, maar ik heb altijd heel snel gewisseld van receiver als me iets niet beviel...

Ook het image.

(ik ben ook vrijgezel :D )

 

Maar die et9500 is wel een eerste introductie geweest die door erg potente modellen is vervangen.

Daarom het merk niet meer nemen zou vreemd zijn.

Ik heb juist heel veel trauma' s van die dm800 overgehouden als eerste enigma2 receiver überhaupt destijds

kijk toch eens naar die 10000 of mijn favoriet de DUO2

ciao

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...