Ga naar inhoud


Commotie in België over prijsverhoging Telenet


astro iris

Aanbevolen berichten


En ondertussen heeft John Porter laten weten dat hij niet helemaal overtuigd is dat alle 60.000 klanten die de petitie getekend hebben effectief TN zullen verlaten.

 

Lees meer op http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/article/detail/2148035/2014/12/10/Telenet-CEO-Ik-geloof-niet-dat-die-60-000-klanten-ons-willen-verlaten.dhtml

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze alvast verlaten. Kijk momenteel MTV network zenders hallo tv en alle fta zenders op dvb-s 19,2 en 23 alsook dvb-t, zonder meer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben jij beter af, dan wij, ondanks een zakelijk abonnement. 5Mb/sec ** en we mogen al gelukkig zijn, terwijl ik bij 4G pieken heb van 24Mb/sec  :cry: .Gelukkig voor hen misschien, kom je nog zo'n plaatsen tegen, toen ik iets opzocht: post-40019-0-60780300-1418429718_thumb.jpg

Misschien na 15 januari mijn eigen stek, en dan weer adsl. t'is maar 6Mb/sec, maar daar doe ik al heel veel mee o.a.:

netflix straemen

skype gesprekken voeren

tiemviewer sessie's voeren

en downloaden

allemaal tezamen.

En zonder problemen!

** met die brakke wifi verbinding en snelheid, kan het soms 5 minuten duren om een gmail te gaan lezen.

chromecast gaat niet wegens onvoldoende wifi dekking enz. 

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat jij via een publieke WIFI (ook al is dat een business internet) maar 5 mb haalt heeft niets maar dan ook helemaal niets te maken met de provider.

Via kabel haal je die snelheid wel. Dat zou jij als onofficieel raadgever zoals je je uitgeeft toch wel moeten weten?

Als het over specs gaat dan schiet telenet VER boven proximus uit. Het grootste deel van de klagers weet dit ook anders waren ze al lang vertrokken.

http://ispmonitor.be/be-nl/meteo/comparison_month/

aangepast door _Bartje_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet heeft mijn in het verleden 1 keer teveel bedrogen en toen ben ik het opgestapt. Het begon al bij de installatie, ik was het laatste huis in de straat en moest 25 meter ver (ondergronds) mijn aansluitingspunt gaan zoeken. Gezien dit voor de heren te ver leek, om daar een kabel door te trekken heb ik dat dan maar zelf gedaan, want we waren intussen al 2 maanden aan 't wachten voor een aansluiting. Na een reeks van verhogingen van abonnementsgeld, uitvallen en slechte kwaliteit tv beelden ben ik het maar opgestapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, een prijsstijging van 3 euro per maand zegt de meeste Telenet gebruikers gewoon niets. De laatste "deftige" prijsverhoging van Telenet dateert reeds van jaren geleden , is toch normaal dat een prijsstijging wordt doorgevoerd. De verhoging kost je gewoon één goeie pint of één bakje troost minder in de maand op café.

Mijn product blijft van zeer goede kwaliteit , voor een goede prijs en wat mij betreft een heel goede service.

 

Heb een abonnement lopen voor 47,16 euro ( internet + telefoon + digitale TV , huur HD digicorder inbegrepen ) en ja dit gaat nu stijgen naar 50,15 euro. So What ?

 

Ik heb bij de bouw van mijn woning ervoor gezorgd dat ik in alle kamers,keuken,bureau,living, enz....  een kabelaansluiting heb. Hier maak ik dan ook gebruik van. Op dit ogenblik zijn er zes TV's aangesloten in de woning , dit voor 13,50 euro per maand. Als ik maandelijks alles samen reken met de kosten van mijn telefoongesprekken ( ik kijk wel uit om te bellen tijdens de daluren en niet tijdens de piekuren ) dan ga ik maandelijks nooit boven de 75 euro ( heb zelfs maanden van beneden de 70 euro ).

 

mijn downloadspeed : +/- 30 Mbit/sec , mijn uploadspeed : +/- 3 Mbit/sec , is voor mij héél voortreffelijk. Mij hoor je niet klagen , mag ook eens gezegd worden na de vele negatieve reacties.

 

Mijn schoonvader zaliger zei altijd , wie verhuist voor een strohalm vindt een ganse strobaal. Was een wijs man. ;)

 

Een tevreden Telenet klant.....

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allebei rommel. In mijn buitenverblijf HAD ik Belgacom, pokketraag internet - dus maar opgezegd.

 

Telenet is véél beter qua snelheid en dergelijke, maar de prijzen zijn er ook naar.

 

@ crazysat

 

In mijn slaapkamers heb ik ook kabel, maar in het gebied waar ik nu woon was dat van voor dat Telenet de lokale kabelprovider was.

 

Resultaat: als ik daar ook naar Telenet wil kijken, moet ik een tweede abonnement afsluiten, want in het bekende Telenet-bakje op straat zijn er dus blijkbaar twee aansluitingen en die wilden ze niet allebei activeren.

 

Logisch dus dat ik op onze bovenverdieping (slpk) satelliet kijk, want twee keer betalen voor hetzelfde vind ik dan weer echt onzin.

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...