Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten

CanalDigitaal satelliet maakte vanochtend het volgende bekend:

"Om 11:45 zijn de volgende zenders 5 minuten op "zwart" RTl4,5, 7, Crime & Investigation, L1MBURG, Syfy, Hustler HD, Travel Channel HD 1/2 "

Het heeft helaas niet mogen helpen. De zender L1mburg is nog steeds niet om aan te zien.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog nooit gehoord over welk andere sat provider ook die dit soort problemen heeft.

Maar wat wil je ook met de parameters die CD hanteert om te kunnen proppen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we van geklungel spreken, ze maken dit jaar een zeer slechte beurt hoor, alvast kan ik het niemand meer aanraden daar een abo te nemen.

 

Hun reclames zijn dan ook een fabel geworden.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ja, kan me nog herinneren. "De aanbieder met het beste beeld"... Tsja, het kan verkeren. Kijk nu lekker naar Ziggo. Nog goedkoper ook.. Had nog 2 kaartjes liggen (ongeregistreerd). Eén geactiveerd bij een collega die in echt Ziggo gebied woont. Mee naar Haarlem. Fastscan ingelezen. Eerst via de AlphaCrypt om snel te zien of het werkt, van het weekeinde ga ik hem in een Smargo via OSCam gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, kan me nog herinneren. "De aanbieder met het beste beeld"... .

Welk jaar was dat, want dat is toch lang geleden ;)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste slagzin was toch: "Er hangt iets moois in de lucht."?

 

Dat zou je nu inmiddels kunnen veranderen in "Er hangt onze klanten het een en ander boven het hoofd."

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op syfy gister avond ook een stuk minder, alleen tijdens de reclame af en toe een blokje

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...