Ga naar inhoud


Hoe MezzoHD en MotorsTV HD openen?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier is nog iemand die graag geholpen wilt worden want ondertussen kunnen we al 3 zenders uit ons Basic+ pakket niet meer bekijken.

  • Like 1

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is nog iemand die graag geholpen wilt worden want ondertussen kunnen we al 3 zenders uit ons Basic+ pakket niet meer bekijken.

je bent inderdaad niet de enige  :(  en oplossing zal mooi wezen

SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor

RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c

Caiway Fiber 150/150
Kabel: Caiway NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

:cry:  2 moderators die het anders zeggen.

Die verscherping van codering, is niet voor de doelgroep waarvoor het nodig is.

Die lachen zich waarschijnlijk een bult  :P .

Een slingbox oplossing gaat niet, lees dat zijn internet te traag is. waarschijnlijk zoals bij mijn woonplaats 4 Mb/s.

Nog een geluk dat t.s., niet in een gebouw woont die geklasseerd is, of die had mits wat geluk enkel de vrt.

Met brute pech, kon die enkel dvd's en/of blu ray kijken  :( .

Mij was gezegd, zolang TN, zoveel vroeg voor de doorgifte op hun kabel, zou mobistar niet beginnen.

Er was een klacht naar de regelgever, maar of dat iets uitmaakt? :confused:

Amerikanen laten hun niet de les spellen  :( .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

meningen hebben we niets aan

kabeltje de duo2 heeft genoeg power om met CI+ module te werken, dat is een nieuw feature voor de duo2 met het VTI image...

dus dan werkt je kaart ook voor mezzoHD en MotorTV HD

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, of ze die witte ci module nog gaan ondersteunen als ze komen met uhd zenders?

Misschien komen ze met enkel nog ontvangers met hun orca codering, en dan zijn de abonnee's geheel gezien.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af, of ze die witte ci module nog gaan ondersteunen als ze komen met uhd zenders?

Misschien komen ze met enkel nog ontvangers met hun orca codering, en dan zijn de abonnee's geheel gezien.

 

Zie onderstaande link....

 

http://www.v-net.tv/anga-com-m7-group-chooses-neotion-cams-with-viaccess-orca-ca-for-its-dth-services

 

De witte ci module zal het dus wel niet worden. Maar nog wel eerst even de 'oude' voorraad verkopen    ;).

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus momenteel geen OSCAM oplossing voor de 3 niet te ontvangen zenders waar wel voor betaald wordt?

In de toekomst met de introductie van Viaccess Orca al helemaal geen vooruitzichten in een oplossing via OSCAM?

 

Man, man ... zoals ik in een andere thread reeds gezegd heb:  "ongeloofelijk"  !

 

Men doet maar ...

 

Ik ga nu toch alternatieven in overweging moeten nemen.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oscam heeft nog nooit beeldgarantie gegeven, wanneer het werkt is het meegenomen.

En in ruil daarvoor is het kosteloos,

 

Canaldigitaal ondersteunt geen softcams, en hebben ook nooit geadverteerd het wel te ondersteunen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...