Ga naar inhoud


uitfasering oude decoder techniek


vrijheid

Aanbevolen berichten

Sinds 1 Juli kunnen Mezzo en motorsport alleen nog worden ontvangen door de CD Philips en Pace ontvangers .

Ontvangers met CAM dienen het nieuwe type te gebruiken , wit .

 

Ik vrees dat dit het begin is van het onbruikbaar maken van Homecast en Linux ontvangers ,

Wie kan hier iets meer over vertellen . ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


de dag dat canal digitaal de linux ontvangers overbodig maakt zijn ze ook hopeloos verloren.Er zijn er hun al voorgegaan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik denk dat CanalDigitaal eerder overbodig is dan een Linux ontvanger, ook op de kabel is die te gebruiken om maar iets te noemen.

Verder gaat de kijkgewoonten in de nabije toekomst sterk veranderen, iets waar CanalDigitaal met zijn handvol commerciële zenders die niets anders doen dan elkaar na apen weinig tegenover kan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat CanalDigitaal eerder overbodig is dan een Linux ontvanger, ook op de kabel is die te gebruiken om maar iets te noemen.

Verder gaat de kijkgewoonten in de nabije toekomst sterk veranderen, iets waar CanalDigitaal met zijn handvol commerciële zenders die niets anders doen dan elkaar na apen weinig tegenover kan zetten.

 

Nou als Ziggo klaar is met het afwaarderen van het  kabelnet naar de UPC normen kun je met je Linux ontvangertje ook niet veel meer.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zodra KPN Play en dat soort diensten doorbreekt is het sowieso uit en voorbij voor CanalDigitaal en daarmee ook voorbij voor TV Vlaanderen.

 

'Netflix' soortgelijke diensten voor Live TV zijn de toekomst. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen jammer, dat jongeren die ik ken, niet stilstaan, dat er veel beter bestaat. Zij gebruiken gewoon de provider bakjes met al hun beperkingen.

Ze zien al graag TV, maar owé als ze bvb +/-500€ moeten uitgeven voor een deftige satelliet ontvangstsysteem. Maar een tv van 1000€, geen probleem.

Maar ze halen nooit het maximum uit hun tv, door de hier gebrekkige hardware van tv aanbieders (behalve nu nog TVV, waar je kan kiezen).

off topic, maar destijds haalde ik uit mijn kabelhumax beter beeld dan hun eigen bakjes. Spreek nu wel over sd, ik heb (nog) geen dvb-c linux ontvanger die mpeg4 aankan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra KPN Play en dat soort diensten doorbreekt is het sowieso uit en voorbij voor CanalDigitaal en daarmee ook voorbij voor TV Vlaanderen.

 

'Netflix' soortgelijke diensten voor Live TV zijn de toekomst. 

 

Netflix heeft in twee jaar tijd al meer dan 1.1 miljoen abonnementen afgesloten.

De vaart zit er in ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leo 1949, ik zei dat een linux ontvanger ook op de kabel aangesloten kan worden, dit naast het gebruik als satelliet ontvanger dus.

Daarbij heb je geen CanalDigitaal nodig om nog vele kanalen te kunnen ontvangen die FTA zijn.

De manier waarop er TV gaat worden gekeken in de toekomst i.c.m het kijken naar FTA is voldoende om geen CanalDigitaal abonnement meer nodig te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leo 1949, ik zei dat een linux ontvanger ook op de kabel aangesloten kan worden, dit naast het gebruik als satelliet ontvanger dus.

Daarbij heb je geen CanalDigitaal nodig om nog vele kanalen te kunnen ontvangen die FTA zijn.

De manier waarop er TV gaat worden gekeken in de toekomst i.c.m het kijken naar FTA is voldoende om geen CanalDigitaal abonnement meer nodig te hebben.

Dat klopt als een bus ik ben ook bang dat canaal veel klanten gaat verliezen hoor

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...