Ga naar inhoud


RTLZ iptv open?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Dat is dus evenveel als naar het op dit forum zó geloofde '24Kitchen' gekeken werd.....   :)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Nee, Kitchen 24 heeft iets meer kijkers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide staan in die PDF file op 0.1% kijkdichtheid. Ik zie dus geen verschil... al zullen er waarschijnlijk wel een aantal kijkers voor nodig zijn om er 0.2% van te maken... ik wil je dus best geloven wat dat betreft, maa beide zenders worden dus eigenlijk totaal niet bekeken. En dat is ook wat ik verwachtte. mensen zitten niet te wachten op die "special interest " kanalen.

 

Nu zijn die cijfers vaal wat moeilijk te "begrijpen".

Ik kijk zo nu en dan naar dit soort cijfer die voor Duitsland gepubliceerd worden... en dan zie je dat het percentage kijkers geen relatie heeft met het aantal kijkers... waarschijnlijk omdat er "verwacht" wordt dat er om 20:15 meer gekeken wordt dan om 18:00 uur oid? ik weet het niet... maar het is altijd vreemd dat het ene programma een hoger percentage kijkers haalt, met minder kijkers dan het andere...

 

Dit bedoel ik dan, gewoon als voorbeeld:

post-39968-0-51744500-1444308602_thumb.jpg

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het is waarschijnlijk het percentage van de hoeveelheid mensen die op dat moment naar de tv kijken.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...