Ga naar inhoud


Vu+solo 4K gebruiksaanwijzing


Dickde
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten

Ik heb een splintnieuwe Vu+solo 4K maar waar kan ik een uitgebreide gebruiksaanwijzing vinden het boekje wat erbij zit heeft weinig informatie en ook achter de help knop zit er niet bij b.v. hoe kan ik de aan/uit knop op de afstands bediening bedoeld om de tv uit te zetten geconfigureerd voor mijn Samsung tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
  • Oplossing

pak de handleiding van de solo2 (link te vinden hierboven). In die handleiding staat zeker uitgelegd hoe je de afstandsbediening kan programmeren.

 

even de zoekfunctie los gelaten in het vu plus forum, zoekterm "remote control" .

 

Deze draad tegengekomen:

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/332998-afstandsbediening-vu2-solo2-ook-te-gebruiken-voor-tv/?hl=%2Bremote+%2Bcontrol&do=findComment&comment=2159473

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Is er nog géén specifieke gebruiksaanwijzing van de

VU+ Solo 4K voorhanden.

Het lijkt me toch een veel uitgebreidere ontvanger

dan de Solo 2.

Wie weet waar deze is te vinden?

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die is er alleen voor de originele Vu+ software en wordt meegeleverd met de ontvanger.

 

Maar je zal zeker een van de andere software platforms gebruiken, en omdat die bijna dagelijks veranderd zal een gebruiksaanwijzing ook dagelijks bijgewerkt moeten worden.

 

Je kan kijken op het betreffende software forum voor meer informatie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...