Ga naar inhoud


Nieuwe zender Evenaar start op 30 november


Sprietje

Aanbevolen berichten

@ satfanatic. Ja, op PC, maar ik zie dat dat al werkte bij u. Heb een paar postings gemist. Maar je laatse link http%3a//p.jwpcdn.com/6/10/jwplayer.flash.swf krijg ik niet aan de praat op PC. Ik waarschijnlijk iets verkeerd ? Ik denk dat je op de DM7020 een ander image nodig hebt.

 

Nou Neen dacht ik,

Andere IPTV links draaien wel 100% op mijn Image zoals o.a. de door mij gepostte NRW zender en diverse andere ook.

Iets moet niet goed zijn aan de 3 Belgische Regio IPTV links althans wat betreft om te draaien op mijn Image dan !

ik ga dus niet van Image, wat super draait veranderen alleen, voor IPTV.

Ik ga me nu weer met andere dingen bezig houden.

Zijn sowieso hier al veel te ver Offtopic.

Bedankt voor de hulp,

Gr. Satfanatic.

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben al uren bezig maar mij lukt het niet met Wireshark. :crazy:

 

Zou je satmaat eventueel een mini-instructie kunnen schrijven voor Dummie's?

Ik en vele van ons zouden dat zeer kunnen waarderen :)

@ kabeltje87;

 

Ik ben al twee dagen bezig om met Wireshark de streams te achterhalen maar dat lukt me niet.

Kan jij je satmaatje eens benaderen of hij bereid is om mini-instructie te maken voor Dummie's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stafanatic

Hebt het zojuist geprobeerd op de oude DM800, en daar werkt het NIET op (de 3 links van Willy). Het lijk erop dat je zomaar niet ongestraft manueel links kunt bijvoegen in een boucquet op de DM800. Zal wel aan de oude image liggen. Het verstoort de CCcam, en de andere FTA zenders hebben dan wel weer beeld. Maar geen enkele IPTV link. Pas na een volledige reset met Power off, komt er terug beeld op de zenders die CCcam nodig hebben, maar nogsteeds geen IPTV. Ik had het eigenlijk oon niet verwacht dat het ging werken.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kabeltje87;

 

Ik ben al twee dagen bezig om met Wireshark de streams te achterhalen maar dat lukt me niet.

Kan jij je satmaatje eens benaderen of hij bereid is om mini-instructie te maken voor Dummie's?

Voor welke kanalen?

 

Vaak kan je ook via de debugger van Internet Explorer/Chrome/Firefox de paginacode bekijken, en een url opbouwen met de nodige gegevens.

Misschien anders een sticky topic beginnen --> request en responses en eventuele handleiding voor het algemene publiek.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kabeltje87;

 

Ik ben al twee dagen bezig om met Wireshark de streams te achterhalen maar dat lukt me niet.

Kan jij je satmaatje eens benaderen of hij bereid is om mini-instructie te maken voor Dummie's?

 

Ik heb ook geen rechtstreekse lijn met satmaat.  Je kunt het even goed zelf vragen.

 

Hoe heb ik het zelf gevonden? (iets gemakkelijker omdat ik nu de url kende)

 

In firefox - Firebug installeren  (add-on)

tvl.be openen in firefox

Op de Live knop klikken.

Nu met de rechter muisknop op de startknop klikken in het video venster (alsof je de stream wil starten)

Een menu gaat  en hierin kies je Element Inspecteren met firebug.

 

In de tab HTML krijg je nu de code te zien.

 

Deze code is gecollapsed.

Scroll naar beneden todat je ziet:  <script type="text/javascript">

 

Klik op het + teken naast  de tweede <script type="text/javascript">  (je moet wat zoeken)

de code die nu gerevealed wordt bevat de juiste link.  Het beste selcteer je de hele lijn en kopieer die naar bv. PSPad.

Je moet hierin gaan grasduinen, en dan vind je:

 

"hlsStreamUrl":"http:\/\/urtmpkal-f.akamaihd.net\/i\/1ef9833b4_1@128347\/master.m3u8","

 

Verwijder de \ en je houdt over:  http://urtmpkal-f.akamaihd.net/i/1ef9833b4_1@128347/master.m3u8

 

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat bepaalde het niet werkend krijgen, en onduidelijk welk land.

Zou er een geo lock opzitten? Enkel in belgie te zien.

Ik heb vroeger nog gelezen, dat bepaalde aanbieders met processen dreigden, voor het uitlezen van url's.

Ook voor het oneigen mogelijk maken, voor opname en downloaden van content op streaming sites.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook reeds opgemerkt dat de lisync soms niet in orde is.  Maar het is zeker niet systematisch.

 

Gelukkig bestaat er een mogelijkheid tot correctie.

Je hebt de plug-in audiosync nodig.  In OpenPLi wordt die standaard geinstalleerd (naar ik meen - hij zit op de receiver en ik weet zeker dat ik die niet zelf geinstalleerd heb).  Heb je die niet dan kun je hem hoogst wss uit de feed installeren.

 

Om een lipsync correctie uit te voeren, druk op de Audio toets (of de gele toets)

In het venster dat opent zul je de vermelding vinden AudioSync.  (als de plug-in geinstallleerd is) met een blauw vakje ernaast.

 

Druk op de blauwe toets, en dan kom je in de audiosync modus.

Je kunt kiezen voor een globale correctie (alle kanalen) of alleen dit kanaal.  Ik zou zeggen dit kanaal alleen aanpssen.

 

Met de Up en Down pijltjestoetsen kun je de timing van de Audio aanpassen (vertragen of zelfs eerder maken).

Bevestigen (opslaan) met de groene toets.

 

Willy

 

De plug-in audiosync waar je naar verwijst zit inderdaad standaard in OpenPli.

Ik heb een apart topic hiervoor geopend https://www.sat4all.com/forums/topic/350118-regionale-zenders-streamen-op-vuduo/

maar er komt geen adekwate oplossing.

Ik kom wel in de audiosync modus, kan wel correcties ingeven (maximum +1 seconde of  -1 seconde) maar het verandert niets aan het resultaat ...

 

Ik ga mijn licht eens opsteken op het OpenPli forum.

 

Groetjes,

Roman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat bepaalde het niet werkend krijgen, en onduidelijk welk land.

Zou er een geo lock opzitten? Enkel in belgie te zien.

Ik heb vroeger nog gelezen, dat bepaalde aanbieders met processen dreigden, voor het uitlezen van url's.

Ook voor het oneigen mogelijk maken, voor opname en downloaden van content op streaming sites.

 

Geolock: Ik kan dat niet testen.  (woon in Belgie)

 

Ik heb vroeger nog gelezen, dat bepaalde aanbieders met processen dreigden, voor het uitlezen van url's:  Belachelijk, de URL's staan gewoon in de webpage code.  Je zou dus ook die code niet mogen bekijken dus.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp, zijn we nu onze regionale zenders kwijt dan.

Ik keek regelmatig naar TV-Oost om wat op de hoogte te blijven van het regienieuws uit Oost-Vlaanderen.

 

Hier is de link van TVV over Evenaar:

http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/nieuws/item_evenaar.aspx

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op een webpagine een plaatshouder gevonden voor het uitzendschema:

<option value="/entertainment/tv-gids/zender//">evenaar</option>

Echter nog een schema beschikbaar.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...