Ga naar inhoud


Vu+solo4K beginners problemen


Dickde

Aanbevolen berichten

Ik ben niet bekend met Black Hole het is de codec lijkt mij binnen de gstreamer die niet met die file om weet te gaan het zou kunnen dat het met VTI wel lukt dat kan ik enkel niet beloven.

Ik gebruik de Plex app op mijn tv en pc om deze UHD films en andere media af te spelen,als je een sample file hebt wil ik wel even testen op mijn Vu solo 4k

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik stuur je wel even een private msg waar ik de sample kan vinden

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde probleem op de Solo 4K. Speel ik een .MKV bestand af die op de SOLO4K alleen geluid geeft en geen beeld op de Solo2 dan heb ik wel beeld en geluid.  

Ik ga er vanuit dat dit nog een probleemtje is in de Solo4K.

 

 

DM800, VU Solo2 en VU Solo 4K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft niks met de solo 4k te maken is een probleem van de image daar zal je dit moeten zoeken,daarbij wil ik vermelden dit zijn kabel-satellietontvangers en geen mediaspelers

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me ook zo'n Vu+Solo 4K ontvanger besteld.

Maar bij die bestelling werd er me dit gevraagd :

OpenPLI / VTi / OpenATV installatie

Keuze Ja of Neen

Heb voor neen gekozen, wat is dit, foute beslissing ?

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het erop zetten van de image zelf is niet zo moeilijk maar heb je helemaal geen ervaring is een beetje hulp wel welkom.

Doe je het zelf leer je er ook nog wat van,persoonlijk zou ik ook voor neen gekozen hebben,heb je vragen kan je hier altijd terecht.

Je weet dat de Vu solo 4k geen ondersteuning bied voor cccam dus dat je met oscam aan de gang moet,ook dat is niet heel moeilijk.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel dat is dan een suffe shop, daar voor de SOLO 4K geen openpli bestaat...

 

flashen moet je toch zelf leren, dus begin er maar gelijk mee als die binnen gebracht wordt

lees je in

en de tutorial van Jürgen in dit VU+ forum is je eerste aanlooppunt

en de eravringen van ceesv met de nieuwe SOLO 4K is je tweede aanlooppunt

 

dan komt alles snel op orde

ciao ciao

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De grootste uitdaging is een passende USB memorystick te vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootste uitdaging is een passende USB memorystick te vinden.

Hoe bedoel je ?  Heb hier ééntje van 64G.

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak werken de USB sticks met net even wat minder opslag beter,sommige USB sticks worden niet gelezen.

Maak je daar niet al te wel zorgen over.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik had ook nul ervaring met Enigma ontvangers, na de aanschaf de ontvanger even getest op de fabriekssoftware, en daarna met de instructies van Jurgen stap voor stap de ontvanger met die nieuwe Vti software voorzien en ingericht.

Neem er je tijd voor, en wanneer je vastloopt helpen we je hier graag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je een firmware upgrade uitvoeren om de Canal Digitaal CI te kunnen gebruiken ? Ik krijg alleen blokken te zien met flarden van geluid als ik 'm op een codeerde CD zender zet. Ongecodeerde zenders zijn goed. Heb de witte CI.

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je een module willen gebruiken voor CD,gewoon Oscam zijn werk laten doen.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor sommige CD zenders heb je net iets meer signaal nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...