Ga naar inhoud


planning uitzetten SD


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Hopelijk mag het, maar zijn er voor zakelijke klanten geen andere voorwaarden dan voor particuliere klanten?

Ik vraag me af, of het npo sd signaal niet gebruikt wordt in bepaalde kopstations en dan op een andere manier doorsturen. Als zij daarvoor een specifiek contract hebben met bepaalde duur en betaald hebben, dan zou cd aan contract breuk kunnen doen, en mogelijks een schadevergoeding moeten betalen aan hun zakelijke klanten. Dit ook denkende aan het bericht dat staat op #12 , nml de laatste zin. Of misschien zijn er rechtstreeks contracten tussen bepaalde eindgebruikers en NPO, en dat cd eigenlijk een doorgeefluik is. Weet ik niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ja, Nee,nee, inderdaad.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In principe zou er € 5 af moeten gaan, het bedrag wat erbij kwam toen men extra transponders moest gaan huren voor de eerste HD zenders naast de SD zenders uit te zenden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

hoi,

 

M7 Group werkt ten behoeve van Canal Digitaal zeer gefaseerd aan de uitschakeling van de Nederlandse zenders in standaardkwaliteit (SD) op de Astra1-satelliet.Pas op 12 oktober zullen de laatste aldaar uitzendende zenders bij Canal Digitaal, zijnde NPO1 en NPO2 hun uitzendingen staken (op 31 augustus komt er een tekst in beeld).

RTL 4 en SBS 6 zullen op 17 augustus stoppen met hun SD-uitzendingen op de Astra1 en NPO3 en RTL 5 op 17 mei aanstaande. RTL 7 en Net 5 hebben hun SD-uitzendingen al gestaakt. De genoemde data zijn overigens onder voorbehoud.

http://www.mediamagazine.nl/canal-digitaal-volledig-einde-sd-uitzendingen-astra1-oktober/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kosten blijven en de baten dalen. Het Set Top Box verdwijnt gedwongen tegen de zin van CanalDigitaal, er is zelfs een boete opgelegd.

 

Canaldigitaal gebruikt dit voor mijn gevoel als excuus om juist meer te verdienen, het STB-pakket ging niet voor niets al jaren omhoog, daarnaast zat CDS al een tijd lang te pushen om iedereen een duurder pakket aan te smeren, maar door het HD-Light pakket is het ineens interessanter voor een hoop STBP kijkers geworden.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...