Ga naar inhoud


Hoe denken jullie over smartwatch?


abuelo

Aanbevolen berichten


Ik heb een Applewatch.  Is het zijn geld waard? Moeilijk te beoordelen. Ik vind hem mooi maar dat is geheel subjectief. Is dat geld waard?  Voor de een wel, voor de ander niet.

 

Functionaliteit: Ik vind veel dingen reuze handig en dan vooral de kalender functie met notificaties. Mijn werk email/agenda wordt ook gesynchroniseerd met de iphone (en dus ook met mijn Applewatch) en ik vind het top dat je aan afspraken herinnerd wordt. Verder zie ik op een onopvallende manier mijn berichten en email binnenkomen.

 

Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al valt ie uit elkaar van ellende mijn NIke sport watch uit 2006 wordt pas vervangen door een van de smartwatches als die eens met een fatsoenlijk armband op de markt komen die niet pijnlijk is en niet knelt

 

en verder boeit het eigenlijk ook pas als het betaalbaar wordt

 

weet je dat een doorsnee horloge niet meer dan 20 euro kost

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

al valt ie uit elkaar van ellende mijn NIke sport watch uit 2006 wordt pas vervangen door een van de smartwatches als die eens met een fatsoenlijk armband op de markt komen die niet pijnlijk is en niet knelt

 

en verder boeit het eigenlijk ook pas als het betaalbaar wordt

 

weet je dat een doorsnee horloge niet meer dan 20 euro kost

Alles is relatief

 

http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2016/02/vrouw-vindt-horloge-van-50000-euro-in-zeist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je leven/werk nog niet stressvol genoeg is dan zou ik zeker zo´n ding aanbevelen ;)

 

Ik blijf bij mijn Omega Speedmaster.

 

Niet nauwkeurig genoeg...  Goedkope bende ;)

 

In mijn geval juist minder stressvol. Al mijn lopende en komende afspraken zijn makkelijk zichtbaar zonder steeds een agenda open te zetten

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er eentje gehad, helaas, had huiduitslag, en heb het terug verkocht. Was wel een chinees ding van +/- 15€, waar ik berichten kon lezen (niet beantwoorden) en kon bellen, maar iedereen kon mij horen, dat ik een oortje beter vond.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...