Ga naar inhoud


Bayern-Juve niet live op Zdf alleen Mediaset Premium


magicmerlin

Aanbevolen berichten


In de programmagids staat de uitzending gewoon vermeld op 16 maart om 20.25 op ZDF... En aangezien meer dan de helft van de bevolking tv ontvangt via satelliet lijkt het mij vreemd als het scherm dan op zwart zou worden gezet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar heb je dat dan gelezen?  Op de website van ZDF staat het dus ook niet vermeld...  

Nu ben ik totaal geen voetbal fan, dus het interesseert me eigenlijk niet, maar het lijkt me wel vreemd dat ruim de helft van de tv kijkers gewoon uitgesloten kan worden, zonder daar iets over te melden...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gaat het hier over de ZDF versie op de Hotbird waar ook het Italiaanse Sky pakket zit.

Deze zender zit namelijk ook in het Sky pakket als FTA zender.

Via de Astra zal de uitzending gewoon te zien.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zoiets dacht ik ook al...  net als er nog eens een keer geweest is tijdens het voetballen... toen schakelden ze ZDF_neo ipv de hoofdzender dacht ik...  Maar op Astra lijkt het me vrijwel onmogelijk om het beeld op zwart te zetten...  Ik heb er niets over kunnen vinden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is geen machtsvertoon, maar noodzaak, om het geld wat de zender betaalt om het uit te mogen zenden terug te verdienen.

 

Het begint bij het voetbal, wat salarissen betaalt aan die 11 heren, van pak hem beet € 100.000 tot € 200.000 per persoon per maand.

Dat wordt bekostigd door gigantische vergoedingen te vragen aan zenders om wedstrijden te mogen uitzenden.

Die moeten dat terug verdienen met reclame inkomsten en kijkers vergoedingen.

 

Wanneer in het Midden -Oosten de locale zender dat bedrag op tafel heeft neergelegd wil di dat terug verdienen.

Wanneer die wedstrijd dan ook via Hotbird op een van de Duitse publieke zenders is te ontvangen lopen ze kijkers en inkomsten mis.

Die inkomsten gaan dus voor het grootste gedeelte naar de voetbal clubs.

 

Afgelopen seizoen had je voor F1 wedstrijden de keuze die via RTL te kijken met reclame onderbrekingen, of soms via de BBC zonder reclame.

 

BBC voorhanden? Dan geen RTL reclame kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het ZDF op 19, 2° nog nóóit gecodeerd geweest.

Ps Jammer dat SBS6 deze wedstrijd niet uitzendt.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13.0°E zdf tijdelijk vervangen door zdf_neo

Op 19.2°E ongewijzigd. Match fta op ZDF (HD)

Inderdaad, heb tijdens pauze eens gezapt naar de Hotbird en Astra 1 en alleen op Astra 1 te zien. Ook op Ziggo Sport Select was wedstrijd te zien. Weet niet wat SBS 6 uitzond, Barcelona-Arsenal misschien?

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...