Ga naar inhoud


vu+ solo se v2, smartwi 1


markedes

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Formaat is: 192.168.2.13:83

Die 83 is de poort waarop je OSCam WebIF is geprogrammeerd. Deze poort kan iedere waarde hebben. Deze staat ingesteld in oscam.conf (en daar kun je dat ook wijzigen). Maar je zal dus eerst die gebruikte poort moeten achterhalen.. Draait je box op OpenPli dan kun je via een PC of Laptop dit eerst opzoeken

 

Via je pc zoek je je bij je netwerk je VUSOLOSE op. Klik erop.. Je ziet dan de root. Zoek directory etc. Klik erop. Zoek de directory tuxbox. Klik erop. Zoek directory config. Klik erop. Zoek directory oscam.. Klik erop.. Tadaaaaaa. Daar staan alle oscam configuratiebestanden. Klik nu op oscam.conf en kijk welke poort aangegeven is....

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Formaat is: 192.168.2.13:83

Die 83 is de poort waarop je OSCam WebIF is geprogrammeerd. Deze poort kan iedere waarde hebben. Deze staat ingesteld in oscam.conf (en daar kun je dat ook wijzigen). Maar je zal dus eerst die gebruikte poort moeten achterhalen.. Draait je box op OpenPli dan kun je via een PC of Laptop dit eerst opzoeken

 

Via je pc zoek je je bij je netwerk je VUSOLOSE op. Klik erop.. Je ziet dan de root. Zoek directory etc. Klik erop. Zoek de directory tuxbox. Klik erop. Zoek directory config. Klik erop. Zoek directory oscam.. Klik erop.. Tadaaaaaa. Daar staan alle oscam configuratiebestanden. Klik nu op oscam.conf en kijk welke poort aangegeven is....

 Draait op OpenPli .VU+SOLOSE op netwerk opgezocht alles doorgelopen maar geen info over OScam poort.Bij tmp bestand staat wel oscam maar geen info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar moet een folder /etc/tuxbox/config/oscam zijn. Kan niet anders....

Heb je OpenATV dan staat de boel in /usr/keys

Gevonden,

tuxbox,config,oscam.Is alleen in eigenschappen te openen.en zie geen poorten en wat kan ik hiermee doen?

oscam.ccache 

oscam.config

oscam.provid

oscam,server

oscam.srvdid

oscam .user

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste kun je de inhoud van config + server + user kopiëren en hier posten, dan kunnen we deze voor u even goed maken.

Rechts op klikken met de muis en openen met kladblok, vervolgens de gehele inhoud selecteren, kiezen voor kopiëren , en hier in het topic plakken.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste kun je de inhoud van config + server + user kopiëren en hier posten, dan kunnen we deze voor u even goed maken.

Rechts op klikken met de muis en openen met kladblok, vervolgens de gehele inhoud selecteren, kiezen voor kopiëren , en hier in het topic plakken.

ik kon niet openen doordat mijn brakke pc geen ccache bestand kon lezen (kom ik net achter]

OSCam r11213 (Status) (Status)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu begrijp ik je even niet hoor,

 

Ik kon maar niet bij de oscam bestanden komen tuxbox,config oscam enz.en lezen ging al hlemaal niet pc leest geen cache bestanden. nu opgelost met een programmatje dus nu poort nummer achterhaald en kan nu bij OScam komen.

Ik dacht dit te kopieren en in vorig bericht te zetten wat dan niet is gelukt.

Kan ik dan nu als ik de clientkaart in de vu+ zet in de OScam instellen zodat de smartwi werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stop met de smartwi dan maar wat anders bedenken.

Ik was al zover dat ik bij de status van OScam ben gekomen toegevoegd regel voor interne share in readers grijze CCcamserver ingevuld via pennetje rechts IP adress met poortnummer vinkje bij enabled group 1 maar geen beeld op de vu met clientkaart smartwi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, aan de slag nu , ga naar Files > klik op oscam. server , met de muis selecteer je de volledige tekst inhoud ervan, rechts klikken met de muis, klik op kopiëren, vervolgens plak je deze tekst hier in je topic, dan gaan we deze eens goed bekijken.

 

Mocht het plakken in deze topic niet werken, dan gebruik je de toetsen combinatie ctrl / v.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

# oscam.server generated automatically by Streamboard OSCAM 1.20-unstable_svn SVN r11213


 

[reader]

label                         = lower_card

protocol                      = internal

device                        = /dev/sci0

detect                        = cd

mhz                           = 450

cardmhz                       = 2700

group                         = 1

emmcache                      = 1,3,15,0

ratelimitecm                  = 4

ratelimittime                 = 9000

ecmunique                     = 1

srvidholdtime                 = 2000

cooldown                      = 30,600

 

[reader]

label                         = upper_card

enable                        = 0

protocol                      = internal

device                        = /dev/sci1

detect                        = cd

cardmhz                       = 2700

group                         = 1

emmcache                      = 1,3,15,0

ratelimitecm                  = 4

ratelimittime                 = 9000

ecmunique                     = 1

srvidholdtime                 = 2000

cooldown                      = 30,600

 

[reader]

label                         = Hoofdbox

enable                        = 0

protocol                      = cs378x

device                        = ip_adress_hoofdbox,12005

user                          = tweede_box

password                      = tweede_box

group                         = 1

 

[reader]

label                         = CCcam-server

protocol                      = cccam

device                        = 192.168.2.12,8081

user                          = user

password                      = password

inactivitytimeout             = 30

group                         = 1,2

cccversion                    = 2.3.0

cccmaxhops                    = 2

ccckeepalive                  = 1

audisabled                    = 1

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stop met de smartwi dan maar wat anders bedenken.

Ik was al zover dat ik bij de status van OScam ben gekomen toegevoegd regel voor interne share in readers grijze CCcamserver ingevuld via pennetje rechts IP adress met poortnummer vinkje bij enabled group 1 maar geen beeld op de vu met clientkaart smartwi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...