Jump to content

Recommended Posts

Posted

Is er een manier om mijn smartwi weer werkend te krijgen.

Ik had een rebox 9000 hd pvr waar hij prima op werkte.

In de vu+ solo se v2  zit open pli4 en OScam door leverancier geinstallerd.

 

vr.gr. markedes

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moderator
Posted

Wat voor merk/type is de andere ontvanger waarmee je kijkt?

 

Eigenlijk werkte de smartwi in mijn Solo 4k wel, is het geen opstellingsprobleem van je ontvanger of een WiFi bron in de nabijheid waardoor de smartwi geen goede verbinding heeft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Posted

Wat voor merk/type is de andere ontvanger waarmee je kijkt?

 

Eigenlijk werkte de smartwi in mijn Solo 4k wel, is het geen opstellingsprobleem van je ontvanger of een WiFi bron in de nabijheid waardoor de smartwi geen goede verbinding heeft?

Op de vu+  wordt de kaart niet gezien en op de amiko mini hd die boven staat kan ik gewoon kijken.

Als de smartcard direkt in vu + geplaatst wordt doet hij het gewoon

  • Moderator
Posted

Waar staat je smartwi?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

  • Moderator
Posted

Zet hem eens voor de vu en kijk dan nog eens.

Eventueel je ontvanger even afsluiten en opnieuw opstarten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Posted

Zet hem eens voor de vu en kijk dan nog eens.

Eventueel je ontvanger even afsluiten en opnieuw opstarten.

Ik heb hem voor de vu+ gezet en opnieuw opgestart maar de vu+ ziet hem niet

Posted

Lijkt erop dat het probleem hem zit tussen Oscam en de SmartWi kaart, wie weet meer hierover.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Posted

Pli heeft de mogelijkheid om Cccam 2.21 te downloaden en installeerd Cccam automatisch.

Kans is redelijk groot dat Cccam 2.21 de SmartWi wel ziet.

 

Wel in het menu even Cccam kiezen als softcam en de decoder opnieuw opstarten.

Vult u rustig aan !!!

Posted

Pli heeft de mogelijkheid om Cccam 2.21 te downloaden en installeerd Cccam automatisch.

Kans is redelijk groot dat Cccam 2.21 de SmartWi wel ziet.

 

Wel in het menu even Cccam kiezen als softcam en de decoder opnieuw opstarten.

De Cccam 2.21 is vervangen door leverancier omdat de vu de smartkaart niet zag na van alles geprobeerd te hebben

Posted

Dat de kaart niet gezien wordt door Cccam 2,21 kan waar zijn.

Maar als je client kaart van de SmartWi wel werkt met Cccam 2.21 dan is dat toch niet van belang.

Maar niet proberen is altijd mis.

Oscam en Cccam2.30 en Cccam 2.21 kan je naast elkaar in je decoder laden.

Welke softcam je wil gebruiken bepaal je daarna zelf en is afhankelijk of de softcam dat bied waar jij belang bij hebt.

Vult u rustig aan !!!

Posted

Dat de kaart niet gezien wordt door Cccam 2,21 kan waar zijn.

Maar als je client kaart van de SmartWi wel werkt met Cccam 2.21 dan is dat toch niet van belang.

Maar niet proberen is altijd mis.

Oscam en Cccam2.30 en Cccam 2.21 kan je naast elkaar in je decoder laden.

Welke softcam je wil gebruiken bepaal je daarna zelf en is afhankelijk of de softcam dat bied waar jij belang bij hebt.

hartelijk dank, ga ik morgen proberen en laat het dan verder weten.

 

vr.gr.markedes

Posted

hartelijk dank, ga ik morgen proberen en laat het dan verder weten.

 

vr.gr.markedes

Ik heb het geprobeerd met Cccam 2.21maar ook met de client kaart van de smartwi geen beeld .

Ook geen info met Cccam 2.21 wordt niet gezien.

Posted

wat is de originele configuratie voor oscam die uw winkel erin had gezet qua readers?

daar dient natuurlijk een extra reader te zijn aangemaakt voor de smartwi clientkaart

Let The Music Do The Talking

Laid Back

 

Posted

wat is de originele configuratie voor oscam die uw winkel erin had gezet qua readers?

daar dient natuurlijk een extra reader te zijn aangemaakt voor de smartwi clientkaart

Daar heb ik geen idee van, waar kan ik dat zien?

ik dacht downloaden een cccam of oscam en klaar ,dit gaat mijn kennis wel te boven

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...