Ga naar inhoud


vu+ solo se v2, smartwi 1


markedes

Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Wat voor merk/type is de andere ontvanger waarmee je kijkt?

 

Eigenlijk werkte de smartwi in mijn Solo 4k wel, is het geen opstellingsprobleem van je ontvanger of een WiFi bron in de nabijheid waardoor de smartwi geen goede verbinding heeft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor merk/type is de andere ontvanger waarmee je kijkt?

 

Eigenlijk werkte de smartwi in mijn Solo 4k wel, is het geen opstellingsprobleem van je ontvanger of een WiFi bron in de nabijheid waardoor de smartwi geen goede verbinding heeft?

Op de vu+  wordt de kaart niet gezien en op de amiko mini hd die boven staat kan ik gewoon kijken.

Als de smartcard direkt in vu + geplaatst wordt doet hij het gewoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar staat je smartwi?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zet hem eens voor de vu en kijk dan nog eens.

Eventueel je ontvanger even afsluiten en opnieuw opstarten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pli heeft de mogelijkheid om Cccam 2.21 te downloaden en installeerd Cccam automatisch.

Kans is redelijk groot dat Cccam 2.21 de SmartWi wel ziet.

 

Wel in het menu even Cccam kiezen als softcam en de decoder opnieuw opstarten.

De Cccam 2.21 is vervangen door leverancier omdat de vu de smartkaart niet zag na van alles geprobeerd te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de kaart niet gezien wordt door Cccam 2,21 kan waar zijn.

Maar als je client kaart van de SmartWi wel werkt met Cccam 2.21 dan is dat toch niet van belang.

Maar niet proberen is altijd mis.

Oscam en Cccam2.30 en Cccam 2.21 kan je naast elkaar in je decoder laden.

Welke softcam je wil gebruiken bepaal je daarna zelf en is afhankelijk of de softcam dat bied waar jij belang bij hebt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de kaart niet gezien wordt door Cccam 2,21 kan waar zijn.

Maar als je client kaart van de SmartWi wel werkt met Cccam 2.21 dan is dat toch niet van belang.

Maar niet proberen is altijd mis.

Oscam en Cccam2.30 en Cccam 2.21 kan je naast elkaar in je decoder laden.

Welke softcam je wil gebruiken bepaal je daarna zelf en is afhankelijk of de softcam dat bied waar jij belang bij hebt.

hartelijk dank, ga ik morgen proberen en laat het dan verder weten.

 

vr.gr.markedes

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is de originele configuratie voor oscam die uw winkel erin had gezet qua readers?

daar dient natuurlijk een extra reader te zijn aangemaakt voor de smartwi clientkaart

Daar heb ik geen idee van, waar kan ik dat zien?

ik dacht downloaden een cccam of oscam en klaar ,dit gaat mijn kennis wel te boven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...