Ga naar inhoud


Satelliettelevisie onder druk


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik ben een tijdje weg geweest van de satelliet maar heb laatst weer het één en ander geactiveerd. Wat schets mijn verbazing, Fox Sports en Ziggo sport nog steeds niet volledig op de satelliet! En niemand die erover klaagt. Onbegrijpelijk! Ik heb ook interactieve tv van kpn en daar zitten (bijna) alle kanalen, dat jullie dit nog pikken is mij een raadsel......

Bij tv vlaanderen geen sport/voetbalzenders. Daarom binnenkort tv vlaanderen eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor mij biedt CDS een goed pakket voor een redelijke prijs. Bij Ziggo is het allemaal veel duurder en kun je niet goed met E2 ontvangers werken..

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is het nu net waarom ik niet op IPTV zou overstappen, je kan zonder grenzen downloaden voor één prijs.

TV kijken valt ook onder downloaden en dan op eens zie je dat je internetsnelheid zover ingezakt is, dat je nog net kunt surfen via de laptop, maar TV alleen met het "wacht cirkeltje".

 

En kijken via een smartphone, ik wil die gasten wel eens zien over 10 jaar, lopen ze allemaal met een vette bril op hun neus.

 

Ja, ik heb een oude Nokia, een tablet en een echte UHD TV.

TV kijk je niet op de eerste twee, maar wel op laatste.

En de iets jongere zoals mezelf kijkt op alledrie naar tv

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...