Ga naar inhoud


King of Sat gaat in de fout


Emekli

Aanbevolen berichten

King of Sat is de laatste twee dagen flink aan het klungelen als het gaat om de satellieten.

 

Eutelsat 7 en 9E. en Eutelsat 7 W., freqs worden verwisseld en/of zitten op een andere sat.

 

Kwam hier achter bij het scannen van freq's, vond niks.

Ik ben dan bij flysat.com gaan kijken en daar kwam ik die freq's, danwel zenders, niet tegen het zei, op een andere sat. met andere freq's.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wereldschokkend nieuws.

Hoezo, de meesten weten wel hoe dat alles werkt met flysat.com en KoS, maar als je nieuw bent in het sat. gebeuren, kan het zijn dat je denkt mijn ontvanger heeft gebreken.

 

Zoals nog niet zo lang geleden gemeld, als je een verandering meldt bij KoS, doen ze er dikwijls niks mee.

Dus daar ben ik maar mee gestopt, ik zit hier niet voor de kat haar k*t aan mijn laptop.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verplaatst naar zenderlijsten en frequenties.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...