Ga naar inhoud


slecht ontvangst door diseqc switch


Fotmaesron
Ga naar oplossing Opgelost door Fotmaesron,

Aanbevolen berichten


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

met of zonder zit maar een paar % verschil op,

 

op beide vu+ ontvangers veel beter dan de 2 dreamboxen

12.3 db zie ik op de dreambox, 

 

maar nog steeds geen astra 2 op vu+ 4k

verwijst steeds naar tuner instellingen

nogthans bij zenders zoeken vind hij alle zenders

2x Dreambox 800;Vu+ solo2;Vu+solo 4K; Wave Frontier 90 : Astra1, Astra2, Astra3, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er maar een paar procent verschil zit tussen wel of geen diseqc-switch, vraag ik me af of het probleem wel in de diseqc-switch zit zoals dit draadje kopt?

In welke volgorde heb je de lnb's op de diseqc-switches aangesloten en heb je dat bij alle diseqc-switches consequent hetzelfde gedaan? Heb je dat gecontroleerd?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar nog steeds geen astra 2 op vu+ 4k

verwijst steeds naar tuner instellingen

nochthans bij zenders zoeken vind hij alle zenders

geef je lnb's eens in onder geavanceerd, vb, lnb 1 = astra 19.2 poort 1/A aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat belangrijk dat ze alle maal dezelfde volgorde hebben?

alle boxen staan op Astra 1- Hotbird - Astra 3 - Astra 2

behalve de Vu+4K daar is hotbird en astra 3 omgewisseld

heb ik ooit gedaan omdat ik soms een box van tvvl  moet testen  en die staan allemaal op 2 sat ,

astra 1 en astra3

2x Dreambox 800;Vu+ solo2;Vu+solo 4K; Wave Frontier 90 : Astra1, Astra2, Astra3, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welke software gebruik je en welke zenderlijst?

 

Bij VTi is het probleem dat Astra 2 als 28.4 vermeld staat en dan geen beeld geeft bij een zenderlijst waar de zenders op 28.2 staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In de satellieten tabel de positie van Astra 2 veranderen, of een gecorrigeerde tabel downloaden.

Je kan ook een nieuwe scan doen op Astra 2, dan worden de zenders opnieuw ingelezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...