Ga naar inhoud


nieuw VTI 11


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Heb ook juist de VTI 11 op men Solo 4K gezet,maar ik vind nergens hoe ik het beeld dat op tv is,ook op het kleine lcd scherm van de ontvanger krijg.Bij open pil,vond ik die direct,maar in VTI ben ik hem nog niet tegengekomen.

Kan iemand mij op weg helpen 

aangepast door joeri peeters

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LCD4linux o.i.d.?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er al een topic over gestart.

Een hele tijd geleden zat de mini tv rechtsboven in beeld gewoon in VTi. Is nu verdwenen..

Kan je nog steeds instellen hoor maar dat bedoelt Joeri Peeters niet.

post-54808-0-61211100-1480969379_thumb.jpg

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar en hoe kan ik dat instellen stevie, heb alles al geprobeerd, maar het lukt me niet..

menu - VTI - user interface en dan iets van use picture in graphic (pig)

Use extended picture in graphic en use picture inngtaphic pig also in service list daar heeft dat ergens wat mee te maken.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Use PictureInGraphic (PiG)?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

grox, dat is zeer zeker niet normaal

bij DDolby downmix moet je netjes PCM via de luidspreker krijgen (speaker TVtoestel? )

let eens op welk soort audio er bij RTL5 HD uitgezonden wordt op ziggo >< dan kunnen we meer zeggen

Hoe kan ik dit zien of instellen? Kan dit per zender ingesteld worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, op de gele toets van je ab drukken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nog iets mag melden, het is nu 17:38 als ik mijn ontvanger wil rebooten geeft hij aan dat er een opname loopt of binnen enkele seconden gaat beginnen. Deze begint echter pas om 18.50 :) beetje overdreven :P

Correspondeert je EPG wel met de klok in de infobalk en is de tijdzone goed ingesteld?.

Want bij jou, meer dan een uur is écht te lang.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog steeds instellen hoor maar dat bedoelt Joeri Peeters niet.

 

Ik zag in jouw screenshot de picons van de NL zenders,

Hoe ben je daar aangekomen?.

Een tijd geleden zijn de makers van VTi hiermee gestopt en geven nu alleen nog picons voor zenders die in Duitsland worden bekeken op Astra 1 en Hot Bird.

 

Ik heb volgende picons; vti.default.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag in jouw screenshot de picons van de NL zenders,

Hoe ben je daar aangekomen?.

Een tijd geleden zijn de makers van VTi hiermee gestopt en geven nu alleen nog picons voor zenders die in Duitsland worden bekeken op Astra 1 en Hot Bird.

 

Ik heb volgende picons; vti.default.

Deze picons heb ik zelf gemaakt voor Ziggo en de vier bekende satellieten.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...