Ga naar inhoud


Zal vti ook (eventueel noodgedwongen) stoppen met ci+?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik zie dat 2 images geen ondersteuning meer ( mogen?) bieden voor ci+.

Bestaat de kans dat vti daar ook toe gedwongen wordt, en dat het veillig zou zijn een vti image goed te bewaren, mocht vti er ook mee (moeten) ophouden?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Muppet, de suggestieve vraagstelling gaat over de mogelijkheid die per VTI 9.X ingebouwd is om een CI+ te kunnen gebruiken als het CI+ protokoll ook ingeschakeld wordt. Oudere images hebben geen CI+ ondersteuning.

Een Forum dat buiten de EU gehost wordt kun je niet de image ondersteuning verbieden.

 

de kwatsch die de topicstarter lijnrecht tegenover de werkelijkheid stelt moet niet tot misinformatie leiden

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het laat onverlet, dat het nooit een slecht idee is om een archief te beheren met relevante software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de bedoeling paniek te zaaien, en verwarring. En waar de servers staan, geen idee. Maar ik heb ceesv zijn raad opgevolgd en een recente vti image gedownload en veilig opgeborgen, je weet maar nooit. Zeg nooit, nooit.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...