Ga naar inhoud


Tegelijk opnemen en kijken via CI-module TVV


CLAYREON

Aanbevolen berichten

Dat ze naar een gesloten systeem willen gaan zou ik nog kunnen begrijpen.

Maar dat je geen twee streams van verschillende transponders kan decoderen gaat toch wat ver.

 

Als ik naar één aan het kijken ben, kan ik met het materiaal van TVV/CD, niet opnemen van bv vier.

 

Wat is het nut dan nog van een recorder?

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites


Begrijp ik het ook goed dat je met een decoder van TV Vlaanderen zelf geen problemen hebt met het tegelijk opnemen? Kan iemand dit bevestigen?

Naar het schijnt zijn er mensen die daar geen problemen mee hebben.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met de eigen ontvangers van Canaldigitaal / TVV zou die beperking er niet zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechts één advies; ga naar een verdeler in de buurt en probeer even een CDS/TVV (on)ding uit.

Bespreek de mogelijke beperkingen en informeer je.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

"Zou zijn", Ceesv?

Bij de Canaldigitaal ontvanger van mijn buurman, ik dacht een 801,  werkt het, maar of het met alle modellen werkt, er schijnen soms wel eens software problemen te zijn met die ontvangers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een seca3 kaart aangeschaft via marktplaats en deze toegevoegd aan mijn abo als tweede kaart. Die mogelijkheid is er dus nog steeds.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een seca3 kaart aangeschaft via marktplaats en deze toegevoegd aan mijn abo als tweede kaart. Die mogelijkheid is er dus nog steeds.

 

Ja, dat is voorlopig nog een oplossing, maar dan moet je wel iemand vinden, die zo'n kaart verkoopt he

Voorlopig weet ik dus nog steeds niet of je met de gecertificeerde recorders van TV Vlaanderen zelf dat opnemen nog tot een goed einde kan brengen, let wel.. ik heb het over nieuwe klanten .. want met een kaart gaat het nog steeds zonder problemen.. op alle ontvangers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een kaartje rood met zwart en gekeurde tvv reciever die in gebruik is ,ligt wel al 8 j stil . Mijn broer zijn kaartje gebruiken we nu ,ik in Spanje hij op z'n boot.

Dat van mij kunt ge kopen maar wat ik moet doen en of ik het nog in gang krijg weet ik niet . Evtl kosten reken ik dan wel door .

Denkelijk bij evtl overname vervalt mijn naam toch en rekeningnr op bank enz, ken daar weinig van.Mvg.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

om  gek van te worden. Mijn grootse frustratie is feitelijk dat ik mijn open receivers kan vergeten in de toekomst.

Ik was zo tevreden van mijn huidige dm720hd twin tuner , met een tv vlaanderen en een nl digitaal smartcard. En dit werkt zo goed.

echt, opnemen  verschillende transponders, afspelen, kijken tergelijkertijd wat een Luxe !!  ik zie de M201 dit niet nadoen als ik het zo hier lees. Jammer ...... Jammer :/

 

Hebben ze even nagedacht over klanten  bij M7 die bovenstaande willen en er ook iets voor over hebben ?

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...