Ga naar inhoud


Van PC naar VU


Andrija
Ga naar oplossing Opgelost door Andrija,

Aanbevolen berichten

Sinds kort wil ik wat familie dvd's op mijn box zetten. Leuk om deze direct af te spelen voor familie. Nu heb ik mijn video's in diverse bestanden geconverteerd.

Echter loop ik vaak tegen het probleem aan dat de bestanden netjes gekopieerd worden naar de HD. Ga ik dan naar de box zie ik alleen een bestand van alleen 4 kb. Ga ik vervolgens met de filebrowser naar de mappen dan staand daar wel de bestanden. Echter als ik het met de mediaplayer doe dan is de directoy (map) leeg.

 

Weel iemand wat er verkeerd gaat. 

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom mount je geen pc map naar je VU dan hoef je de bestanden niet elke keer te kopieëren naar de Harddisk van je VU?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar Stevie, maar ik wil het altijd ter beschikking hebben en mijn notebook heb ik niet altijd ter beschikking thuis en mijn echtgenote wil ook kijken. Blijft het probleem dus wat gaat er mis tussen PC en VU bij het overzetten?

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Windows 10. Via filw browser (explorer). Ook geprobeerd met de HD via een Z:\\harddisk .

Heb het ook nog eens geprobeerd met DCC. Dus weet het even niet Herman?

Ja wel alvast dank daarvoor

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou normaliter geen invloed moeten hebben wantals TS zijn VU+ standaard heeft ingericht dan is de Iinterne HDD in een Linux formaat geformatteerd en daar is deze beperking niet van toepassing.

 

@Andrija, kun je überhaupt iets van de laptop naar de VU+ kopiëren?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens een test doen met een ftp programma zoals FileZilla. Een film opladen in de gewenste dir; en zien of die zo af te spelen is.

 

Mogelijk is de opzet in het netwerk niet correct om via Windows Explorer te werken, en moet de samba config aangepast worden.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Inmiddels het antwoord gevonden op het Duitse forum. De bestanden worden wel op de box gekopieerd maar zijn niet zichtbaar dus (hidden). Wel wordt er een snelkoppeling gemaakt in de root van de harddisk. In de meeste gevallen speelt het bestand wel af als je op de link klikt. Verwijderen ,et de rode knop geeft een extensie .del. De plugin "versnipperen bestand"werkt niet want kan het bestand niet vinden in de root van de HD.

Dus ga ik proberen het in de map movie plaatsen om te zien of dat werkt. Het kopieren van PC naar de HD van de box kan dus wel! Weer een probleem opgelost.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...