Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto

Data error

IPTV

• Login om te beantwoorden
12 reacties in dit onderwerp

#1 Offline Paratrooper - Geplaatst: 10 mei 2017 - 08:40

Paratrooper

Aspirant lid

• Aspirant leden
  • 4 berichten

Beste mensen,

Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom! Heb internet zo'n beetje helemaal uitgezocht maar kan geen oplossing vinden. sterker nog, er is hier heel weinig  over te vinden en als ik iets vindt is het in het Frans.

Ik heb een Vision Clear 3 ontvanger waar ik iptv mee kijk. Ik heb mijn abonnement voor smart iptv sinds kort geactiveerd en is nog ongeveer 245 dagen geldig, alleen kan ik helaas geen zenders openen. Ik krijg steeds de melding "data error". Ik heb geen idee wat er hier mee bedoelt wordt en hoe ik dit moet oplossen. Hoor graag jullie reactie.

#2 Offline Anchel - Geplaatst: 11 mei 2017 - 10:31

Anchel

Proef lidmaatschap

• Leden
  • 64 berichten
  • LocatieVeenendaal

Als ik zoek op Vision Clear 3 krijg ik alleen maar spelletjes te zien ... wat is het precieze merk type?

# Dreambox 800, Xtrend ET9000 , VU+ duo2 &  ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs en extra lnb op 4.8 & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Nvidia shield TV en wat raspberry's met osmc ) # Domotica via Domoticz op Synology DS214+ en Rasberry 2. #

#3 Offline Paratrooper - Geplaatst: 11 mei 2017 - 10:36

Paratrooper

Aspirant lid

• Aspirant leden
  • 4 berichten

Excuses.. Het is Vision Clever 3

#4 Offline Anchel - Geplaatst: 11 mei 2017 - 13:09

Anchel

Proef lidmaatschap

• Leden
  • 64 berichten
  • LocatieVeenendaal

Zelfs de youtube filmpjes zijn Frans of Marokaans gesproken. Denk dat u beter bij de leverancier van de box of iptv ten rade kan gaan.

# Dreambox 800, Xtrend ET9000 , VU+ duo2 &  ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs en extra lnb op 4.8 & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Nvidia shield TV en wat raspberry's met osmc ) # Domotica via Domoticz op Synology DS214+ en Rasberry 2. #

#5 Offline Paratrooper - Geplaatst: 12 mei 2017 - 08:07

Paratrooper

Aspirant lid

• Aspirant leden
  • 4 berichten

Bedankt voor je snelle reactie Anchel. De leverancier is helaas een eind rijden, zon 2400 km. Ik wil eigenlijk weten of er mensen zijn die ervaring hebben met deze foutmelding "data error". Het hoeft niet specifiek om een Vision Clever te gaan, het kan ook een andere receiver zijn. Ik neem aan dat deze foutmelding op alle receivers hetzelfde inhoudt?

#6 Offline _Bartje_ - Geplaatst: 12 mei 2017 - 15:53

_Bartje_

Sat4all Fan

• Leden
  • 744 berichten

Probeer je IP eens te vernieuwen. Mogelijk ben je in de firewall terecht gekomen.

#7 Offline Paratrooper - Geplaatst: 13 mei 2017 - 14:14

Paratrooper

Aspirant lid

• Aspirant leden
  • 4 berichten
Vernieuwen helpt ook niet echt. Heb geprobeerd met ipconfig/renew, maar wil ook niet echt lukken. Af en toe valt WiFi een tijdje weg en keert weer terug, weet niet of dit iets mee te maken heeft. Meer opties. Sommige free iptv doen het wel en bij andere krijg ik data error. Bij mij iptv abonnement doet geen enkel zender. Bij allemaal krijg ik nadat het een tijdje aan het laden/zoeken is; data error. Heb van alles pebrobeed, opnieuw flashen, andere bin, cccam toevoegen. Weet niet wat ik verder moet doen.

#8 Offline ceesv - Geplaatst: 13 mei 2017 - 14:20

ceesv

Moderator

• Moderators
  • 19447 berichten

Heeft men de site misschien gesloten?

Het abonnement is mogelijk niet legaal?

Gaat niet bestaat niet!               Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800,HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

#9 Offline De_Perre - Geplaatst: 13 mei 2017 - 18:32

De_Perre

Sat4all regular

• Leden
  • 1408 berichten

Als het te ver is om te rijden, kan je ze misschien wel bellen of mailen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 11.0.1]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]

#10 Offline theparasol - Geplaatst: 13 mei 2017 - 21:53

theparasol

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 8048 berichten
  • LocatieSlagharen

Het abonnement is mogelijk beslist niet legaal!

#11 Offline ceesv - Geplaatst: 14 mei 2017 - 10:08

ceesv

Moderator

• Moderators
  • 19447 berichten

Dan is een van de risico's betalen voor een jaar, maar geen beeld voor een jaar.

Gaat niet bestaat niet!               Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800,HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

#12 Offline Gerard 76 - Geplaatst: 19 mei 2017 - 08:10

Gerard 76

Sat4all verslaafd

• Leden
  • 9484 berichten
Schadeclaim miljoenen euro’s voor aanbieden illegale IPTV-streams
De Premier League heeft weer toegeslagen. Het achtervolgt aanbieders van illegale IPTV-streams van wedstrijden van deze Engelse voetbalcompetitie over de gehele wereld.

Denk dat t hierdoor komt dat t niet meer werkt

#13 Offline Prawo - Geplaatst: 19 mei 2017 - 16:51

Prawo

Sat4all Core Member

• Leden
  • 1253 berichten
  • LocatieEuropese Unie

Deed alles het wel toen je het daar kocht of kreeg je alles per post binnen?

Vraag de aanbieder eens naar afnemers/abonnees bij jou in de buurt.
Wellicht is er iemand die je op weg kan/wil helpen.

Kijken doe ik vooral FTA via een Samsung TV met DVB-S2 tuner (D serie, CD/TVV goedgekeurd) en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv en Poolse telewizja na kartę, (Conax module).
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en(voor Hotbird)  een Visiosat 80 cm met een Smart Quattro 40mm.
Daarnaast is er hier iTV van KPN (via NLE).
Mijn locatie: Utrechtse Heuvelrug