Ga naar inhoud


Waarom in België geen DM7080 meer te koop via shops?


dvbs
Ga naar oplossing Opgelost door DIGIWIEW,

Aanbevolen berichten

Er zijn ook mensen die moeten en zullen een iPhone. Dat zijn dezelfde die een Dreambox kopen.

Ze gaan er zelfs voor in een slaapzak op de stoep bij een winkel liggen en hollen dan bij opening als een waanzinnige naar binnen om dat ding maar te moeten hebben. :sick: :sick:

Zooo jij bent echt goed. Ik heb de meeste Dreambox modellen gehad en eveneens iphone toestellen. Dit niet vanwege het merk, maar omdat deze mij bevielen en kon veroorloven.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De Drs. is meer van de Blackberry's.

 

Zo is het ook met satelliet ontvangers, de een houdt van de moeder, de ander van de dochter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Drs. is meer van de Blackberry's.

 

Zo is het ook met satelliet ontvangers, de een houdt van de moeder, de ander van de dochter.

als ze allebei goed uitzien dan pak ik ze wel allebei  :P  :P

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Elk jaar wordt de markt een bouwjaar groter. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...