Ga naar inhoud

Herkend vaak de DVB-C tuner niet

Murdock
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb hier een VU+ Solo 4k staan die vaak na het opstarten de DVB-C tuner niet herkend. Heb er al een andere tuner in gehad en met andere images gespeeld, maar dat helpt niet. Soms wordt hij herkend, maar meestal is de DVB-C insteektuner niet te vinden in het configuratie.

Iemand een idee?

Receiver: Dreambox 8000

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x MTI Quad, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-3, Hotbird & Thor)

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Hmmm typisch, ik heb hier een combinatie met een DVB-C DUAL tuner en die loopt met zowel VTI als Openpli zonder problemen.

Heb jij de C-tuner zelf toegevoegd of is die door de leverancier geplaatst?

Als het laatste het geval is dan terug naar de dealer.

Is het probleem sinds kort of al vanaf de aankoop?

VU+ ZERO 4K - iPad Mini 4 - Iphone XR - MacBook Pro 2017 - Apple TV 4

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

als je al een andere tuner hebt geprobeerd denk ik dat er aan dat tuner slot iets niet goed is. Terug naar de leverancier denk ik en garantie claimen?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.