Ga naar inhoud


wil niet flashen


atema

Aanbevolen berichten

ik heb net een v+duo2 gekocht en wil deze graag opnieuw flashen, ik heb daarom een zipfile gedownload en deze uitgepakt ik heb nu een map vu+duo2 deze heb ik gekopieerd naar een usb stik van 4 gb maar het lukt niet om het app te flashen, wat doe ik verkeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

OpenPli is intussen bij 6.0, is er een speciale reden waarom je naar een image terug wil waar geen ondersteuning op gegeven wordt?

 

Wordt de USB stick wel gezien door de ontvanger?

Anders gaat het nooit lukken, dan zal je op zoek moeten naar een USB stick die het wel doet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juiste map structuur op de usb?

Als ik flasch, en de firmware download, dubbelklik ik op de file, en laat ik hem altijd rechtstreeks uitpakken op de usb zelf. Niet eerst op de computer en dan overzetten.

Met het direct uitpakken op de usb stick, ben ik verzekerd van de juiste map structuur en is het flaschen altijd gelukt.

Ik heb een stick, die daarvoor gaat, altijd goed wegliggen, omdat ik weet dat die het goed doet. Ik gebruik hem maar daarvoor.

En tijdens het flaschen gaat de stick knipperen soms branden en opnieuw knipperen. Die knippert als er op het display staat reading usb.

Ik vermoed dat het flaschen van een duo2 niet echt anders is dan een vu duo en een vu solo se v2.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds een paar dagen ook de Ultimo 4K en de deze ontvanger is behoorlijk kieskeurig met usb sticks. Pas de 4e soort sloeg aan.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft toch altijd de voorkeur houden om voor het flashen een oudere USB stick te gebruiken met een zo klein mogelijke opslagcapaciteit, zoiets van 500Mb of 1Gb.

Ook is de wijze hoe de USB stick in FAT32 is geformatteerd van belang.

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit problemen ondervonden bij het flashen met een USB stick en ik heb toch al heel wat ge-flasht.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...