Ga naar inhoud


Jyne module: formaat


dvbs

Aanbevolen berichten

Goeienavond,

 

Kloppen die afbeeldingen van die CAM?

 

Het lijkt me dat die langer is dan een normale, of zie ik het verkeerd? (zou jammer zijn om de klep van de ontvanger niet dicht te krijgen..)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


De afbeeldingen die je op hun site terugvindt.

 

Maar.. Ok, je zal wel gelijk hebben. (mij gaf het de indruk dat deze langer is)

 

Bedankt voor de reply!

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor de koeling van het module is het laten openstaan van die klep een optie.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ceesv:

Voor de koeling van het module is het laten openstaan van die klep een optie.

Bij een module, heb je niet rap warmte problemen. De meeste ontvangers zijn ongelukkig gebouwd, en hebben 2 ci sloten die de modules tegen elkaar houden. Gebruik je er 2, heb je binnen de kortste keren warmte problemen. Ze moesten toch wat ruimte hebben tussengelaten. En de klep laten openstaan is geen oplossing voor voldoende koeiling bij gebruik 2 modules.

en de klep kan dicht bij de joyne module, zelf getest. Afbeeldingen, kunnen bedrieglijk zijn, wat ik denk zeker niet de bedoeling is van joyne, maar een foutje bij de webmaster e.a.

  • Haha 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het bij CD met mn Seca3 kaarten zo lang het nog duurt.(2hoofd en 2 extra kaarten)

En als de kaarten er uit gaan wordt het dag abbo en gaan we aan de sharing.

Joyne zal ik nooit nemen met hun lage bitrates,de groeten in de wouden daar.

Oscam

Knipsel.PNG

aangepast door Leeuwarder78
  • Bedankt 1

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij misschien over de brug haalt, is dat je voor 13 Euro per maand de Nederlandse commerciëlen erbij kan nemen. (en dan stoort het me niet dat je maar 1 kanaal kan bekijken of opnemen) Waar ik nog niet uit ben: ben je echt niet gebonden aan Joyne? Geen addertjes? Gewoon niet meer betalen en er vanaf...?

 

Aan sharen doe ik niet, maar hier idem: als TVVlaanderen  niet meer kan via kaart en eigen decoder: dan stopt het.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2017 om 19:28 zei dvbs:

Goeienavond,

 

Kloppen die afbeeldingen van die CAM?

 

Het lijkt me dat die langer is dan een normale, of zie ik het verkeerd? (zou jammer zijn om de klep van de ontvanger niet dicht te krijgen..)

Tsja, dat zou je wel verwachten van Joyne. De gekozen satelliet is klote:angry:, de HD zenders hebben een klote bandbreedte:angry:, het geluid is al helemaal ruk zonder AC3 en dan niet te vergeten de modulatie die gebruikt wordt. Dus waarom geen CI module die 5 cm langer is dan de standaard.

;):grin:

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...