Ga naar inhoud


Skin instalatie buiten image om


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag waarde vrinden en vriendinnen.

Als ik buiten het open pli 4 image een skin instaleer zet hij deze er keurig op.

Probeer ik dan een andere skin te instaleren via instaleer plugin lokaal  vertikt open pli 4 het deze te instaleren.

Nou weet ik dat ik de skin ook  via user/share/enigma 2 kan verwijderen maar dit bied na een herstart ook geen resultaat om de nieuwe skin te instaleren.

Nou weet ik al dat het dan meestal weer op opnieuw flashen uitdraait, maar dat heb ik van morgen pas gedaan.

Kan dat nou niet anders zodat ik mischien met een telnet comando restanten kan verwijderen , en daarna  een nieuwe skin  instaleren zonder weer te moeten flashen :confused:

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De ondersteuning van openpli 4 is in juni van dit jaar gestopt.

 

Ze zijn ondertussen bij Pli 6.x

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ergens een image onstabiel van kan worden en problemen kan veroorzaken zijn het wel skins vooral als ze niet in de feed staan.

Elke update van de image kan er voor zorgen dat de desbetreffende niet officieel ondersteunde skin voor problemen gaat zorgen.

 

Het is maar een tip...

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK weet dat we inmiddels bij pli 6 zijn maar deze is nog rc dus voor mij  nog geen optie.

Bovendien had ik   problemen met   het doorspoelen van  een opname in open pli 6 dat bij 16* of hoge3r het beeld stil ging staan.

Maar even terug naar het onderwerp is er geen telnet comando waardoor ik zo'n skin voledig verwijder dan ??

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...