Ga naar inhoud



DINGOO

Aanbevolen berichten

Ik wens IPTV (QHDTV) te installeren op mijn VU Solo. Ik kan vooraf een test code krijgen.

Mijn vraag is :

Nu is de ontvanger ingesteld op Diseqc ABCD voor satelliet ontvangst.

Moet ik dit wijzigen (en hoe ?) of gewoon de antennekabel wegnemen ?

Of iets anders ????

Ik heb gegoogeld maar kan hier over niets vinden.

Dank voor jullie antwoordt

aangepast door DINGOO
woorden wijzigen
Link naar reactie
Delen op andere sites


je mag veel wensen

 

om het te realiseren moeten we vooreerst weten of je een alternatief image hebt en welk?

daarna kunnen we kijken of QHDTV als Internet stream beschikbaar is en per dreamboxedit als extra service in te voegen valt in je settings

 

in hoeverre je bekwaam bent een programma te gebruiken en een verbinding per thuisnetwerk kunt leggen met de SOLO is hier de toets

 

 

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor IPTV gebruik je toch een internet verbinding en geen satelietsignaal.Mss eens verdiepen in de materie alvorens in het water te springen.En de gevraagde gegevns bezorgen.Pas dan kunnen we juist antwoorden en geen larie verkopen :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is dat zo, en ik ken IPTV heb het voorheen gehad maar niet met de Vu Solo, dus ik herhaal mijn vraag om duidelijk te zijn.

Als ik de IPTV activeer zie ik dan een apart bouquet voor de IPTV of niet ? 

Dat van die kabel uittrekken had te maken met de gelijktijdige ontvangst van IPTV en de Disecq.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze aanbieder is volgens mij niet legaal bezig. Deze aanbieder biedt een pakket aan, die je normaal gesproken vele honderden euro's per maand gaat kosten op de officiële manier. Een aanbieder uit china.... ???

 

https://tweakers.net/nieuws/108575/kabelaars-willen-aanbieders-illegale-tv-streams-aanpakken.html

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...