Ga naar inhoud


FlashExpander


Edmund

Aanbevolen berichten


Dat de HD niet op standby gaat tijdens gebruik vd VU lijkt me geen probleem.

De vraag was of ik -als ik de HD kies - nog  een optie krijg " gehele HD of dat ik een klein gedeelte kan toewijzen.

Ik wil namelijk niet graag al m'n opnames kwijt raken en even iets aanklikken en oepsie weg is alles,  dat is een beetje jammer.

 

Edmund

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Tonski al adviseert, gebruik voor de FlashExpander een USB stick en niet de interne HDD.

 

De reden hiervoor is dat de FlashExpander alleen gebruikt kan worden op USB of HDD met maar één partitie.

Daarop wordt bij een goed uitgevoerde installatie de volledige inhoud van de map /usr geplaatst.

 

Dus FlashExpander gaat op jouw HDD zeker geen aparte partitie aanmaken en ik vrees dan ook dat je bij gebruik van jouw HDD de opgenomen bestanden verdwijnen.

 

N.B.

Ik lees zo net op het Duitse VU+ forum dat de schijf die aangewezen is om met FlasExpabder te gebruiken VOLLEDIG wordt gewist dus je bent gewaarschuwd.

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jürgen:

Zoals Tonski al adviseert, gebruik voor de FlashExpander een USB stick en niet de interne HDD.

 

De reden hiervoor is dat de FlashExpander alleen gebruikt kan worden op USB of HDD met maar één partitie.

Daarop wordt bij een goed uitgevoerde installatie de volledige inhoud van de map /usr geplaatst.

 

Dus FlashExpander gaat op jouw HDD zeker geen aparte partitie aanmaken en ik vrees dan ook dat je bij gebruik van jouw HDD de opgenomen bestanden verdwijnen.

 

N.B.

Ik lees zo net op het Duitse VU+ forum dat de schijf die aangewezen is om met FlasExpabder te gebruiken VOLLEDIG wordt gewist dus je bent gewaarschuwd.

 

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...